abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 september 2009 @ 15:01:41 #151
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_73180650
Oe Serpente, ik had jouw verse kind helemaal over het hoofd gezien! Wat een drolletje!! Heerlijk zeg
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:26:44 #152
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73206966
Thomas houdt graag zijn speentje vast. En vaak hoor ik hem dan heel fanatiek smakken en sabbelen

Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73207202
Thomas wat een cutie.
Tan, wat heb je mooie kinderen!
Baby'tjes in H&M-pyajamaatjes
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73208179
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:40 schreef tichi het volgende:
Wat een ontzettend leuke foto's en kindjes hier!

En wat een leuke pyjama heeft Joep, die komt me bekend voor!

[ afbeelding ]

(foto is 9 weken oud, hier was Lucas precies 2 weken oud)
Wat een leuke pyama En ook een lief kindje

Verder veel nieuwe beebjes gezien, ik zou bijna weer gaan rammelen
pi_73210765
Wat een leuke haartjes heeft Thomas
pi_73211801
Hij's mooi, Cara!
pi_73215682
Ooh Thomas Wat een mooi mannetje!

Saartje bij oom Alex

Zo kan het ook

Kiek nou! Ze kan zelf zitten

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73218578
Merel knapperd! Zomaar zitten (stiekem vind ik die middelste foto héél grappig )

En Thomas! Lekker ding!

Leander wil steeds mama helpen, zó handig (not!) Wel lief!

En in bad:
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:48:41 #159
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73221648
Ik moet eigenlijk geen closeups van hem maken want hij zit helemaal onder de pukkeltjes. Met dank aan de melk van mama

Ik ben wel heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen en spelen en zitten later. Zeker als ik al die leuke fotos hier zie. Dat ze echt een eigen karaktertje ontwikkelen. En tegen die tijd kijk ik dan waarschijnlijk weemoedig naar de kleine babies in het kinderfototopic... Maar je kunt het niet allebei hebben he.

Of we bakken er later nog eentje. hihihi.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73221709
Ik vind Merel en Tess heel erg op elkaar lijken
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_73221860
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:50 schreef Smeej het volgende:
Wat is daar aan?
pi_73222556
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:50 schreef Smeej het volgende:
Bedoel je Tess van Vicky? Da's grappig dat je dat zegt, want Sara en Amber hebben/hadden ook wel iets van elkaar weg vond ik altijd

Freecell, leuk zo'n hulpjhe hahaha
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 30 september 2009 @ 10:06:45 #163
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73234352
Oeh wat gevaarlijk dat Leander op de opengeklapte deur gaat zitten! Gelukkig staat er nog iets zwaars op de afwasmachine, maar ik vind dat dus doodeng he, ik ken een heel eng verhaal.

Die foto van Saartje met oom Alex en Merel die al kan zitten, knap hoor.

En Thomas met z'n mooie donkere haartjes
pi_73235602
Senna

Esmee! Wat is ze mooi <3 en wat is Linde leuk als grote zus

Kobus is zo leuk! En Graeme en Thomas zijn ook al van die heerlijke mannetjes
en jouw ventje ook Tichi ik zou er bijna van gaan rammelen voor een jongetje bijna... eerst die hechtingen lozen

Tan wat een mooi stel heb je <3
Maud en Christan wat gaan jullie hard! zo groot alweer

Ssserpente ze is zo mooi

Sara met oom Alex is echt om te smelten, zo leuk! Ik hoop dat mijn meisje net zo dik met haar oom gaat zijn en Merel, prulleke

Leander aan het helpen

Hier gister, oefenen op het speelkleed:

over t algemeen vindt ze t wel best en blijft ze gewoon stug op dr buik liggen muppet

vanmorgen, we gaan Simon-de-reisdoek ophalen bij Chan!

jeeeeeej we gaan onder de douche!

vind ik dit lekker?

ik geloof het wel

mijn polletje piekhaar, we zijn dr klaar voor!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73235843
Polletje piekhaar
Op die douchefoto lijkt ze ineens op jou vind ik, huup Terwijl ze anders zo veel op dr paps lijkt
Lekker spekkie trouwens
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73236918
Oh Huup wat is ze toch mooi! En ik kan er maar niet over uit dat ze zo'n enorme bos haar heeft. Echt lief!
pi_73239110
Ooh Huup, die foto dat ze met d'r oogjes dicht tegen d'r papa aanhangt, echt te lief!!! En idd het is wel een lekker spekkie zeg! Vind ik toch altijd heel bijzonder en mooi, kindjes die zo geweldig groeien op bv
pi_73241409
oooooh Huup, wat een prachtig kind heb je gemaakt zeg, ik ben fan hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_73241525
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Oeh wat gevaarlijk dat Leander op de opengeklapte deur gaat zitten! Gelukkig staat er nog iets zwaars op de afwasmachine, maar ik vind dat dus doodeng he, ik ken een heel eng verhaal.
dat was ook mijn eerste gedachte toen ik die foto zag. niet alleen vanwege 't gevaar, maar 't is vast ook niet bepaald goed voor die deur zelf.

huup, wat een heeeeerlijk meisje heb je!
pi_73243124
aah wat ben ik slim. ik zat maar in die oude topic te kijken. haha. ik dacht al; weinig reacties . maar wat een lieve schatjes en stoere binkies komen er voorbij! kan niet iedereen noemen, want ik loop achter, maar hier een paar:

Ssserpente: wat een schatje. Echt een prinsesje he! En die andere foto is echt om in te lijsten.
huuphuup aaah het is echt een schatje. Met die donkere haartjes zo. Heellief!
Brighteyes je eerste &laatste foto vind ik echt super. Wat een leukerds.
Linda2205 echt heel schattig. Bruin koppie ook!
Stiemie aaaaah wat een mooierd. En die haartjes he.

En Tjaco (oude foto's want nieuwe staan op andere laptop)

pi_73243456
Thomas goed vasthouden hoor!

Sara en Merel mooie meiden!

Leander, jong geleerd is oud gedaan handig zo'n hulp!

Huup wat is het toch een mooierd! dat speelkleed vind ik echt heel leuk! Mijn schoonouders hebben die ook gekocht voor Finn alleen blijft die bij hun liggen voor als wij daar zijn.

Mooie foto's roozgirl

Mijn duimelot

Ineens kan hij zomaar zijn hoofd goed omhoog houden!
pi_73243935
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Er staat een droger op de afwasmachine en er zitten alleen nog plastic borden in

Huups, serieus dat háár van der En het valt zo te zien niet uit Die douchefoto is geweldig!

FTA wat een tof ventje Hadden we hem hier al wel eerder gezien? Of was hij toen nog veel kleiner oid?
Wel een lekker gozertje is het
pi_73244126
FlowerTiAmo wat groeit ie! echt een heel ander koppie ineens vind ik!

roozgirl, mooi manneke heb je! maar ik vind 't altijd nog veel leuker om foto's te zien van kinderen waar ook wat over geschreven wordt in andere topics, zodat ik ze een beetje 'ken'. dit geldt trouwens ook voor mcWurth en nog een paar mensen. kortom: vertel es wat meer over 'm!

[ Bericht 13% gewijzigd door bixister op 30-09-2009 15:58:28 ]
pi_73245364
huuup
wat een pruppie, die douchefoto's
en dat duimpje van Finn

mijn meisje wordt zo groot

Nog geen 9 mnd oud
ik rammel!
pi_73245646
Elin!
Ik wil ook zo'n exemplaar
pi_73246432
ben je vast aan t maken
  woensdag 30 september 2009 @ 17:05:07 #177
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73247846
We hebben prachtige foto's van de vakantie maar die moet ik nog uitzoeken maar ik wil toch echt even dit laten zien, hoewel ze helaas echt van slechte kwalititeit zijn maar echt....echt...echt.....

Has anybody seen my baby?

woensdag 30 september 2009 @ 17:12:53 #178
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73248066
FTA wat een heerlijk binkie. Die ontdeugende blik ook
En Elin is en blijft een heerlijk meiske he. Dit is echt mijn favo topic!
  woensdag 30 september 2009 @ 17:19:45 #179
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73248266
Och Jolie! wat een KInd. Een schoonheid, nog steeds, met nog steeds dat heel herkenbare snoetje van het allereerste begin, maar jeemiNEE, wat wordt ze groot!
Hoe ging het vandaag?

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73248714
Mooie foto Sugar wat een mooie kleur ogen hebben ze! Allebei

Jolie ze wordt inderdaad keigroot ineens. Lijkt me zo gek, zo'n grote meid al, terwijl het voor jou vast nog als de dag van gister voelt LB, dat je met baby'tje thuis zat enzo.

Finn wat een heerlijk ventje zeg <3 wij kregen dat speelkleed van een neef van lief, ik vind hem super, al die frutsels eraan om mee te gaan ontdekken straks, superleuk!

Och Elin toch wat wordt je al groot! Kleurdoos ik zou dr gewoon voor gaan als k jou was als t in 1 keer raak is zit er anderhalf jaar tussen, dat kan best vind ik

Tjaco is echt een mooierd Rooz
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')