Lief, stippelmeisjes en lieve, stoere baby-jongens Het gezin van Spuug, ik vind het er ook altijd zo leuk en gezellig uitzien! En wat heeft Sterre een schitterend haar
En iedereen die ik vergeten ben! Het is zo leuk om alle foto's te zien, maar echt onmogelijk om op iedereen apart te reageren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. .. The wisdom that the old can't give away
Er zit niet echt veel actie in de foto, meneer is uitgeteld nadat hij zijn buikie heeft rondgegeten. Maar hij moet even poseren met ons nieuwe boek. Of nouja, mijn boek, want IK heb het voor mijn verjaardag gekregen
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
Ik moet even reageren voor de foto's van Oscar met Oscar. Die tweede lekker nurks! Ik vind Oscars kamertje mooier dan het onderkomen van zijn naamgenoot trouwens.
Elin, blij hoofd Thomas, prupke Elodie en Fons Mooi stel! Mereltje en Saar Spuug, wat doe jij toch heerlijke dingen met je kids!! Ik ben jaloers op dat haar van Sterre! Stippeltjes Amelie Leuk shirtje Huup L , wat een koppie! Oscar en Oscar Sasha, grote vent! Willow, ook zo'n mooi stippeltjes meisje Kobus, wat heb je toch een lekker bekkie Leander, grote vent! Lente Jayson
Ik heb ook een stippeltjesmeisje
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.