of hij is in zijn bek geneukt door zijn neger geitquote:Op donderdag 24 september 2009 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
Misschien had hij net zijn zwangere vrouw(en) gebeft?
Iewww, zwangere vrouwen poepen uit hun kutje.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:05 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:09 schreef MADVILLAIN het volgende:
en hoe weet je dat het uit zijn mond kwam ?
Omdat ik deze geur helaas herken. Het is geen scheet lucht, maar echt zo'n keel stront lucht.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:09 schreef MADVILLAIN het volgende:
Wollah de bollah.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ts vuile KK racist ik ga je klappe IK ZWEER JE JONGEN
durka durka muhammed jihad alllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah-akbarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
automatenkoffie vooralquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ts vuile KK racist ik ga je klappe IK ZWEER JE JONGEN
Ja misschien had die man wel een luier om?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:09 schreef MADVILLAIN het volgende:
Collega van mij had dit idd ook, een moslim, vooral met ramadan. Poets gewoon echt nooit zijn tanden denk ik. Dat is echt te smerig voor woorden idd.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Mriya het volgende:
Ik liep vandaag dus over straat (), en naderde een basisschool. Voor mij zie ik een man staan die zijn zoontje net van school gehaald heeft. Op het punt dat ik deze man en zijn zoontje wil passeren zegt deze man iets tegen zijn zoontje, het was in het Arabisch en kwam er nog al schreeuwerig uit.
Ik ben de man en zijn zoon nu bijna gepasseerd, als er opeens een gigantische stront walm mijn neusgaten penetreert, waar ik terugdenkend aan het moment nog steeds kokhalzende neigingen van heb.![]()
![]()
Hoe krijgen deze mensen dit toch in godsnaam voor elkaar? Dat je een beetje slechte adem hebt 's ochtends, of als je net kaas gegeten hebt bijvoorbeeld, dat is dan nog enigszins te begrijpen. Maar dat je gewoon uit je muil stinkt alsof er iemand die gisteravond flink aan de bruine bonen gezeten heeft in je bek heb zitten kakken vind ik onbegrijpelijk.![]()
Klacht: Mensen die naar poep uit hun mond stinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |