En dan vooral vragen: "Hey, is dat de nieuwe HTC Hero?". Dat soort dingen moet je gewoon negeren.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
Klacht 3: Mensen die expres en/of schijnheilig hun nieuwe gadgets tonen.
leraar? haar?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
Dat dus.
Na het intensieve marketingbeleid van H¡ kent immers half Nederland dat woordje. En nu heb je van die mensen die 'hip' () proberen te zijn door dat woordje te gebruiken.
Op school:
Hij: "Yooo, fawaka?" *geeft boks*
Ik: *geeft boks terug* "Ja, rustig man.*ander grijpt zijn foon uit zijn broek voor iets/weetikveel* OMG, is dat die nieuwe HTC Hero?"
Hij: "Ja mang, check deze pokkie(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
). Boeng he of noh?"
Ik: " Een watte?"
Hij: "Pokkie, jwz."
Leraar waarschuwde ons dat we onze bekken moesten houden tijdens haar uitleg.
Klacht: Mensen die hip proberen te zijn om het woordje 'pokkie' te gebruiken.
Klacht 2: Mensen die hip proberen te zijn.
Klacht 3: Mensen die expres en/of schijnheilig hun nieuwe gadgets tonen.
Mijn eerste KLB-topic, trouwens.![]()
De mensen die de reclame hebben verzonnen moeten ook dood. Liefst door ze de kop in te slapen met dat gillende mens.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Armageddon het volgende:
Die reklame moet dood
Die neger moet dood
En mensen die dat nadoen moeten helemaal dood.
Zeker!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De mensen die de reclame hebben verzonnen moeten ook dood. Liefst door ze de kop in te slapen met dat gillende mens.
Als de lerares het zo letterlijk zei, dan wil ik nu pics van dr.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
...
Lerares waarschuwde ons dat we onze bekken moesten houden tijdens haar uitleg.
...
Die chimeid is omin spangquote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Ze heeft Hyves...
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |