Nu doe ik dus een laatste poging om te bewijzen dat er geen limiet zit aan de dosis geluk per dag (heb mn theorie vandaag gehaald, dus meneertje Lot vond dat waarschijnlijk wel weer voldoende) en hopen dat ie hier op Fok rondloopt, mooi gebaar hè
. Ik voel me net zo'n 13 jarig popsterstalkerachtig meisje, maar je moet er wat voor over hebben..
Dus heb jij (dit kan gewoon niet gezegd worden zonder een contactadvertentie-stem op te zetten
) vandaag in het CBR gebouw van Alkmaar je theorie-examen met 48 goed gehaald, ben je blond en staat er nog iemand in je geheugen gegrifd met donkerblond haar, 0 fout
die luistert naar de meisjesnaam Bijvoet dan word ik bij deze gelovig en zal ik voortaan maandelijks een offer brengen aan meneer Lot. Ik heb gesproken
Maar ik hoop van harte dat je hem toch vind! Succes in ieder geval!
quote:En dan te bedenken dat 90% van alle accounts niet gebruikt worden :S
Op dinsdag 23 april 2002 14:17 schreef T_R_I_P het volgende:
Ongeveer 25.000 gebruikers op Fok! tegenover 16.000.000 Nederlanders is een kans van 0,0016% dat ie hier rondloopt!Maar ik hoop van harte dat je hem toch vind! Succes in ieder geval!
quote:Shhhhtttt...niet zeggen joh da's zielig. Als ze dit leest vervliegt zelf haar laatste sprankje hoop nog!
Op dinsdag 23 april 2002 15:47 schreef Fliepke het volgende:[..]
En dan te bedenken dat 90% van alle accounts niet gebruikt worden :S
Maar 0,00016% is inderdaad wel errug weinig...
quote:om ff positief te blijven kan je het afzetten tegenover alle Nederlanders van 18 jaar en ouder...
Op dinsdag 23 april 2002 14:17 schreef T_R_I_P het volgende:
Ongeveer 25.000 gebruikers op Fok! tegenover 16.000.000 Nederlanders is een kans van 0,0016% dat ie hier rondloopt!Maar ik hoop van harte dat je hem toch vind! Succes in ieder geval!
quote:Ik heb die cijfers niet voor de hand, wel die van de bevolking tussen de 15 en 64 jaar. Dan komen we uit op
Op dinsdag 23 april 2002 15:50 schreef TrashNSk8 het volgende:[..]
om ff positief te blijven kan je het afzetten tegenover alle Nederlanders van 18 jaar en ouder...
0,0024% en dan zijn haar kansen inderdaad aanzienlijk gestegen! Maar dan nemen we wederom niet de 90% activiteitsregel van de fok gebruikers in acht, want dan is het maar 0,0024%...
Sorry, meer kan ik er niet van maken. Maar blijf positief, misschien is er hier wel iemand op Fok! die die jongen kent!
quote:Da's een goeie inderdaad! Moet je alleen neit zeggen waar het echt om gaat, gewoon iets verzinnen zoals 'hij is iets vergeten...(telefoon ofzo)' Als je echt zegt waar het om gaat werkt waarschijnlijk niet ivm privacywetgeving enzo!
Op dinsdag 23 april 2002 16:14 schreef Peregrijn het volgende:
Kun je niet bij het CBR navragen wie er allemaal theorie hebben gedaan tegelijk met jou? Heb je waarschijnlijk meer succesVolgens mij moest je dan altijd zelfs een pasfoto inleveren, dus go for it!
quote:En krijg je die foto altijd gelijk weer terug als je em hebt gehaald, en wel op je theoriecertificaat....
Op dinsdag 23 april 2002 16:14 schreef Peregrijn het volgende:
Kun je niet bij het CBR navragen wie er allemaal theorie hebben gedaan tegelijk met jou? Heb je waarschijnlijk meer succesVolgens mij moest je dan altijd zelfs een pasfoto inleveren, dus go for it!
quote:volgens mij moet je 18 zijn om aan de theorie examens mee te mogen doen duszz.. en 64 zal ie wel nie wezen.. den kdan aan tussen de 17 en 22 ofzoo.. dan stijgen de kansjes nog ietsjes harder.. en dan trek er de mensen maar vanaf die niet in uit die streek komen en jaja weer meer kans.. maar het blijft een mazzeltje as je em hiero vindt..
Op dinsdag 23 april 2002 15:57 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Ik heb die cijfers niet voor de hand, wel die van de bevolking tussen de 15 en 64 jaar. Dan komen we uit op
0,0024% en dan zijn haar kansen inderdaad aanzienlijk gestegen! Maar dan nemen we wederom niet de 90% activiteitsregel van de fok gebruikers in acht, want dan is het maar 0,0024%...
Sorry, meer kan ik er niet van maken. Maar blijf positief, misschien is er hier wel iemand op Fok! die die jongen kent!
quote:Ja duh, ik ben niet achterlijk hoor! Maar ik had toevallig net een map onder mijn neus met bevolkingsgegevens van Nederland, en daar stond toevallig die groep wel in....
Op dinsdag 23 april 2002 16:59 schreef vexz het volgende:[..]
volgens mij moet je 18 zijn om aan de theorie examens mee te mogen doen duszz.. en 64 zal ie wel nie wezen.. den kdan aan tussen de 17 en 22 ofzoo.. dan stijgen de kansjes nog ietsjes harder.. en dan trek er de mensen maar vanaf die niet in uit die streek komen en jaja weer meer kans.. maar het blijft een mazzeltje as je em hiero vindt..
quote:wie niet waagt wie niet wint.. maar wordt denk ik zowiezo lastig.. jij weet geen naam en bij het CBR zien ze zoveel mensen per dag dat ze eeeeech niet bij een omschrijving van hoe iemand eruit ziet ook gelijk een adres tel nummer enz kunnen geven en laat staan mogen geven..
Op dinsdag 23 april 2002 18:07 schreef TruusDeMier het volgende:
Tja, de kans dat ie ineens bij me op de stoep staat is nog kleiner.. A heb je, B.. Vragen bij de CBR werkt niet denk ik, ze geven echt niet zomaar een nummer aan een vreemde (Hoe heet hij? Uhhmmmm... Waar woont hij? Uhmmm..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |