In Amsterdam waren ze mooierquote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik had ook niks anders verwacht bij Tori Amos fans![]()
Thanks babequote:Jou uitgezonderd, vooruit
Youre welcomequote:Op donderdag 24 september 2009 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Amsterdam waren ze mooier
[..]
Thanks babe
Ja viel me echt op hoe mooi dat was.quote:
Is er een meet?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Youre welcome
Trouwens, las ik iets over een meet? Daar deed jij toch niet meer aan
Gefeliciteerdquote:
Wat een vreemde "based on". De stad is hetzelfde, er is een Darryl van Horne, en de 3 vrouwen zijn er. Ze heten echter heel anders. Hun banen zijn niet allemaal dezelfde, maar de beeldjes van de kunstenares dan weer wel. Het lijkt er op alsof ze de 3 karakters uit het boek op een stapel hebben gegooid, gehusseld hebben qua looks, persoonlijkheid, huwelijkse status en banen en daarna op alle 3 een willekeurige naam geplakt hebben.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
Eastwick begint met Rebacca Romijn en die jongen van Kyle XY
dat is toch op de kromme nieuwe gracht, daar heb ik naast gewoondquote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef Weemz het volgende:
[..]
Gregorius College in Utrecht, ik ga stagelopen in bijna alle 3e klassen...
Dat is Horne niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
de nieuwe van Horn is Eastwick is wel mooier dan Jack Nicholson
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is Horne niet.
Dat is de man van 1 van de heksen.
Uhm nee, Nobeldwarsstraat en Van Asch van Wijkkade...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:47 schreef Nuno_G het volgende:
dat is toch op de kromme nieuwe gracht, daar heb ik naast gewoondtoen ik in den haag werkte
Nobeldwarstraat bij de kromme nieuwegracht, de lokalen van het college (sommige) kijken uit op de grachtquote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Weemz het volgende:
[..]
Uhm nee, Nobeldwarsstraat en Van Asch van Wijkkade...
Ah okee, maar ik zit i.i.g. op locate van asch van wijk...quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef Nuno_G het volgende:
Nobeldwarstraat bij de kromme nieuwegracht, de lokalen van het college (sommige) kijken uit op de gracht
Ik vind het vreemd. Begin sprak me niet zo aan, later werd het leuker. Maar omdat ik de boeken en de film zo goed ken is het af en toe verwarrend.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef PhalanX het volgende:
de acteur die Will speelt in Eastwick is best een lekker ding.
Plafond meerquote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja viel me echt op hoe mooi dat was.
Die deuren
Ow, ik had haast, niet op gelet.quote:
Kromme Nieuwe gracht is mooi jahquote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nobeldwarstraat bij de kromme nieuwegracht, de lokalen van het college (sommige) kijken uit op de gracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |