Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 02:00 schreef Cynic het volgende:
Wat een juweeltje!
Ik raak mijn spullen ook nog niet heel hard kwijt moet ik zeggen. Volgens mij is er ook een kredietcrisis op marktplaats
Dat vond ik nog het moeilijkste aan een bandquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Das kloten zeg.![]()
Een band naam zoeken vergt zeker wat tijd zeg. pfff telkens maar weer gekloot etc.
Gelukkig was dat al gedaan voordat ik erbij kwamquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het moeilijkste aan een banddie kutnaam verzinnen, je moet iets hebben wat opvalt, mensen onthouden, en makkelijk te vinden is via google
The Amazing Underachievers?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gelukkig was dat al gedaan voordat ik erbij kwam.
Maar ja, ik wil ooit een projectje doen en dan mag ik ook heel hard na gaan denken daar over.
Ik heb er 1 die eventueel met een adapter naat USB gezet kan worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:15 schreef guitarist het volgende:
[GEZ] Midi keyboard met USB en 49 toetsen.
Niemand eentje liggen?
Komt Di-rect niet ergens bij jullie uit de buurt?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Weet iemand toevallig nog een beetje leuke poppunk/punk bandjes uit de regio Z-Holland ofzo. We zoeken eignelijk wat toffe bandjes om mee samen te spelen zodat we beetje package deal aan kunnen bieden, maar er zijn zo weinig bands in dit genre
Die zijn toch gestoptquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Komt Di-rect niet ergens bij jullie uit de buurt?
De drummer van mijn andere bandje zit in een punkrock band, die zijn wel erg goed moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar het valt me wel gewoon op hoe weinig bands er in het poppunk genre zijn
Klinkt weltof jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
De drummer van mijn andere bandje zit in een punkrock band, die zijn wel erg goed moet ik zeggen.
http://www.myspace.com/cheatingdeathpunkrock
Die jongens willen ook wel verder weg spelen.
't Is Haarlem, geen Zuid-Holland, maar wel een te gekke punkrockband waar ik al jaren fan van ben:quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar het valt me wel gewoon op hoe weinig bands er in het poppunk genre zijn
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:15 schreef Cynic het volgende:
Dan is het tijd voor een nieuwe band in dat genre. Ik ga Zo-meteen beginnen. Ik zoek nog een zanger/gitarist, een drummer en een bassist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Buddyof sizeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja?quote:
Dat is australisch, ik zou dan eerder voor 'chum' gaan.quote:
Hoiquote:
Schijnt dat ze voor klussen aan gitaren die ze zelf niet verkocht hebben wel flink aan de prijs zijn, en niet altijd erg relax... maar voor onderdelen wel erg handig, hebben best veel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:14 schreef -Menn0- het volgende:
M'n Fender en LTD liggen trouwens bij de Gitaarboer om afgesteld te worden enz. Zouden vrijdag of zaterdag klaar zijn maar heb nog steeds niks gehoord![]()
![]()
Heb ook gelijk gevraagd of hij een bedrijf wist die m'n Fender een ander kleurtje kon geven en hij kwam met Vox Humana (ofzo). Iemand ervaring met die tent?
[ afbeelding ]
![]()
Dat gaat je geen 15 euro kosten hoor. Beetje spuiten, lakken en afstellen, reken maar 200+quote:Op woensdag 30 september 2009 00:10 schreef -Menn0- het volgende:
Ja dat gaat mij dus nooooooooit gebeuren![]()
Dan maar voor een euro of 15 door de pro's
Was het maar zo'n feest met die 15 euroquote:Op woensdag 30 september 2009 07:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat gaat je geen 15 euro kosten hoor. Beetje spuiten, lakken en afstellen, reken maar 200+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |