Gitaarmat denkt natuurlijk: "als we toch jaren '70 bands op gaan rakelen, waarom dan niet Rainbow?!"quote:
Somsquote:Op zondag 27 september 2009 19:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
The little ones grow up so quick, don't they
eat thisquote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaarmat denkt natuurlijk: "als we toch jaren '70 bands op gaan rakelen, waarom dan niet Rainbow?!".
Naast een chick wakker worden zegt nog helemaal niks hoor...quote:Op zondag 27 september 2009 19:31 schreef -Menn0- het volgende:
Je zal altijd onze kleine KaMo blijven
LA connectiooooooooonnnnnnquote:Op zondag 27 september 2009 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaarmat denkt natuurlijk: "als we toch jaren '70 bands op gaan rakelen, waarom dan niet Rainbow?!".
quote:
Soul Control.quote:
Daar wordt je wel wakker van jaquote:Op maandag 28 september 2009 08:37 schreef brother52 het volgende:
Nile dan?
Is er toch nog iemand die het gebruiktquote:Op maandag 28 september 2009 12:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb ff jouw line6 account gebruikt om Monkey te downloaden![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is er toch nog iemand die het gebruikt
Mijn ouders hebben zo'n bus, maar ik denk niet dat ik die kan uitlenen 'aan iemand van de gitaristenslowchat, jeweets!'quote:Op maandag 28 september 2009 13:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]het is gelukt
ff een crosspost misschien kan iemand ons hiermee helpen voor onze tour.
Goedkope bestelbus huren
Of iets anders fatsoenlijks qua vervoer
Je ouders zien je aankomen jaquote:Op maandag 28 september 2009 14:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben zo'n bus, maar ik denk niet dat ik die kan uitlenen 'aan iemand van de gitaristenslowchat, jeweets!'
quote:
Nee die was boos dat hij na 10 uur thuis was en had de deur opslot gedaan waardoor hij buiten in het kippenhok moest slapenquote:
Of deze beautyquote:Op maandag 28 september 2009 21:55 schreef allsystemshalt het volgende:
Nog mensen effectpedalen kopen of een element? muziekboeken?
jezus, wat een irritant filmpje...quote:Op maandag 28 september 2009 22:14 schreef Scary_Hairy het volgende:
De nieuwe Charvel's zijn er. Toen ik de plaatjes zag dacht ik dat de witte het mooist was. Nog mooier dan mijn rode, maar toen ik het filmpje zag vond ik de magenta mooier. Dus denk ik toch dat ik mijn rode nog steeds het mooiste vind. Tot ze een gele So-Cal gaan maken ...
Ja lief gitaartje hequote:
Ziet het wel naar uit jaquote:Ik raak mijn spullen ook nog niet heel hard kwijt moet ik zeggen. Volgens mij is er ook een kredietcrisis op marktplaats
Zeeziek zijn is niks voor Hollandsche jongens van stavast, dus niet herkenbaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:06 schreef The_Dean het volgende:
Sea Sick Green? Heb zeezieke mensen gezien, maar daar komt echt niet zo'n groene kleur uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |