Ligt eraan, wat doe je er zoal mee?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik zit de hele dag achter een computer, ben ik dan ook n nerd?
Dan ben je geen nerd... er is wel duidelijk iets mis met je, maar je bent in ieder geval geen nerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Niks, hij zit gewoon achter de computer. Meer niet.
Dan werk je "op de administratie" toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:00 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dan ben je geen nerd... er is wel duidelijk iets mis met je, maar je bent in ieder geval geen nerd.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:00 schreef infp2009 het volgende:
[..]
er is wel duidelijk iets mis met je
quote:
fiscale adviezen geven...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat doe je er zoal mee?
Ai, er is duidelijk veel meer mis...quote:
Ik wil ook zo'n kapselquote:Op donderdag 24 september 2009 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Je had trouwens op zijn minst deze in de OP kunnen zetten, gezien de TT...
[ afbeelding ]
geen effect, gewoon een soort van dive bombquote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
2.44 heeft hij daar een effect voor of is dat gewoon een kwestie van tremolo indrukken en met je plectrum of de snaren glijden.
Dat is wel eerlijk verkopen, hier mag ik wel overquote:
Hij is een Goth, hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja gaaf met een emo als buurman in het stookhok
like me?quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja merk echt dat heel veel mensen in die rockgitaar dingen vaak nogal bekrompen zijn wat betreft muzieksmaak
Gitaarmuziek is ook zo'n vaag begrip. Niet alles met een gitaar klinkt hetzelfdequote:Op vrijdag 25 september 2009 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe zitten jullie eignelijk qua muziekstijlenIs het echt voornamelijk de gitaarmuziek of ook andere dingen
deze zaterdag?quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:03 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
like me?
jeej, eindelijk een tweede band voor zaterdag in de cave in amsterdam... solarfall
Vette Basquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:38 schreef guitarist het volgende:
Gisteren een bijzonder optreden gehad. Drummer trapte door bassdrum vel heen. Gelukkig waren er nog wat 'reserve' bassdrummen.
Zometeen 2e deel van onze videoclip opnemen!
Wat kiekjes van het eerste deel.
[ afbeelding ]
You're doing it wrong man.
Jawel hoor als dat niet zo is dan moet je een extra distortion ertussen zettenquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaarmuziek is ook zo'n vaag begrip. Niet alles met een gitaar klinkt hetzelfde.
Ik heb zo het idee dat ze allemaal het verkeerde instrument beet hebben...quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:45 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Vette Bas![]()
![]()
Meisje's met bas![]()
Langzaam richting de zon dus sla maar alvast zonnebrand factor 100000000 inquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:44 schreef The_Dean het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld.
Hey zit m'n ochtenderrectie niet te verpestenquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ze allemaal het verkeerde instrument beet hebben...
Ow, ik ga ook regelmatig naar minimal, techno of housefeestjes... Heb volgens mij gisteren gezegd dat ik ook wel mee wil naar het Amsterdam Dance Event naar een deephouse feestje. Ik luister echt vanalles, ligt ook een beetje aan mijn bui.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe zitten jullie eignelijk qua muziekstijlenIs het echt voornamelijk de gitaarmuziek of ook andere dingen
tududud leuk liedje
Woa, wat gaaf, instrumenten ruil!quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:38 schreef guitarist het volgende:
Gisteren een bijzonder optreden gehad. Drummer trapte door bassdrum vel heen. Gelukkig waren er nog wat 'reserve' bassdrummen.
Zometeen 2e deel van onze videoclip opnemen!
Wat kiekjes van het eerste deel.
[ afbeelding ]
You're doing it wrong man.
Ach, als Muse er mee weg komt, waarom niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:47 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zo het idee dat ze allemaal het verkeerde instrument beet hebben...
Ja gewoon tremolo en slide volgens mij.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
2.44 heeft hij daar een effect voor of is dat gewoon een kwestie van tremolo indrukken en met je plectrum of de snaren glijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |