Ligt eraan, wat doe je er zoal mee?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
ik zit de hele dag achter een computer, ben ik dan ook n nerd?
Dan ben je geen nerd... er is wel duidelijk iets mis met je, maar je bent in ieder geval geen nerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Niks, hij zit gewoon achter de computer. Meer niet.
Dan werk je "op de administratie" toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:00 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Dan ben je geen nerd... er is wel duidelijk iets mis met je, maar je bent in ieder geval geen nerd.
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:00 schreef infp2009 het volgende:
[..]
er is wel duidelijk iets mis met je
quote:
fiscale adviezen geven...quote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat doe je er zoal mee?
Ai, er is duidelijk veel meer mis...quote:
Ik wil ook zo'n kapselquote:Op donderdag 24 september 2009 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Je had trouwens op zijn minst deze in de OP kunnen zetten, gezien de TT...
[ afbeelding ]
geen effect, gewoon een soort van dive bombquote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef Gitaarmat het volgende:
2.44 heeft hij daar een effect voor of is dat gewoon een kwestie van tremolo indrukken en met je plectrum of de snaren glijden.
Dat is wel eerlijk verkopen, hier mag ik wel overquote:
Hij is een Goth, hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja gaaf met een emo als buurman in het stookhok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |