ah, dat ga ik eens ff proberenquote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik heb een (tijdelijke) oplossing, Compiz Fusion Icon toevoegen, dan bij Bureaublad kiezen voor Bureaublad Muur en dan in het tabje Rand Kantelen eerste optie aanvinken. Als je nu met je muis over de rand van het blad gaat krijg je het naastliggende blad. Eigenlijk vind ik dit nog handiger, omdat ik nu niet naar een leeg stukje bureaublad hoef te zoeken.
1 |
eindelijk geprobeerd en hij werkt perfect, ff wennen want het gaat bloedsnel, maar verder ideaal, mischien nog wel fijner dan het scrollwieltjequote:Op maandag 2 november 2009 22:15 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik heb een (tijdelijke) oplossing, Compiz Fusion Icon toevoegen, dan bij Bureaublad kiezen voor Bureaublad Muur en dan in het tabje Rand Kantelen eerste optie aanvinken. Als je nu met je muis over de rand van het blad gaat krijg je het naastliggende blad. Eigenlijk vind ik dit nog handiger, omdat ik nu niet naar een leeg stukje bureaublad hoef te zoeken.
1 |
Thanks!quote:Op zondag 8 november 2009 12:51 schreef slacker_nl het volgende:
Kan je eens apt-cache policy adobe-flashplugin uitvoeren?
Probeer anders deze repo even:
[ code verwijderd ]
Ik laat wine even staan en ga het even proberen via VirtualBox en een Windowsquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:33 schreef slacker_nl het volgende:
@bowlingbal
Misschien is het handig om je wine app via de terminal te starten, dan krijg je vaak ook output te zien. Wellicht dat daar nog wat nuttigs mee gedaan kan worden.
quote:Op zondag 8 november 2009 13:07 schreef exile79 het volgende:
Thanks!![]()
Toegevoegd aan sources, geupdate, en opnieuw apt-get install adobe-flashplayer plugin gedaan en het werkt!
die virtualbox tools installeren helpt niet?quote:Op zondag 8 november 2009 16:35 schreef Bowlingbal het volgende:
Een vraagje voor VirtualBox. Ik heb er windows 98 in geinstalleerd
Maar nu ziet hij de videokaart niet goed. Hij ziet een standaard videokaart (die ik 64MB gegeven heb). Hoe kan ik er goede drivers op installeren? Gewoon de CD die met de videokaart mee kwam? Of een speciale?
De dingen die ik met google vind hebben voornamelijk te maken met een XP waar een virtualbox met 98 is geinstalleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |