Dat zou wel moeten werken, maar filetransfer niet. Bij filetransfer speelt natuurlijk ook dat je wat veiligheidszaken moet regelen (kwaadaardige troep van buiten en zo).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:52 schreef BroesWillems het volgende:
Vraagje, bluetooth werkt dus blijkbaar niet naar behoren op de Hero. Maar werkt de Hero wel met Bluetooth handsfree apparaten. Ik wil namelijk een autoradio met bluetooth kopen, maar dat heeft natuurlijk geen zin als het niet werkt met de Hero.
geheugenkaart niet meeleveren en gewoon de nieuwe ROM er op zetten, dan is hij leeg.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:23 schreef Marvelous het volgende:
Ik heb al wat aan google gedaan, maar misschien ben ik gewoon slecht en ongeduldig...
Wil graag mijn htc hero verkopen, maar hoe kan je hem het beste leeg halen zodat hij weer helemaal schoon is? dus ook mijn prive dingen er af en van de geheugenkaart??
bron: http://www.google.com/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=11f0233a7c27e19d&hl=enquote:According to the official helpdesk of HTC (for me in France), you had to:
1/ Switch off the phone (either removing the battery or shutting down by holding the "end call" button for few seconds
2/ While being switched off, hold the "home" (house) and "back" (the arrow in the lower right corner)
3/ Hit briefly the "end call" button" while still holding the "home" and "back" buttons.
4/ Release the "home" and "back" button, a white screen containing technical information should appear, with a red message asking for hitting the "menu" button.
5/ Hit the "menu button", the Hero will now boot with factory settings.
Factory settings means that every information stored on the ROM (NOT your SD memory card) will be cleared (for me it was just the address book which was instantly updated thanks to my Google account).
Vanuit de applicatie Contacten -> menu -> importeren -> Kies voorkeurstype contact (Google, Telefoon, exchange)quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:32 schreef Droplollie het volgende:
Misschien een hele domme vraag:
Hoe synchroniseer ik mijn contacten van mijn (oude) simkaart naar mijn Hero, zodat ik ze op mijn nieuwe simkaart kan zetten?
Alvast bedankt!
In spare parts heb ik alles al uit staan, maar hij blijft animaties weergeven... ook kan ik Toggle Settings niet meer vinden in de marketquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:28 schreef gday het volgende:
Spare Parts installeren. Daar kun je mee instellen of je die animatie wilt of niet.
Dat programma moet ik ook hebben! de batterij duur verdubbeld!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Sinds ik de BBC headline notifier uit heb gezet is mijn batterijduur verdubbeld. Toch jammer dat dat soort applicaties zoveel batterij gebruiken.
Ik zou het nog een keer lezenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat programma moet ik ook hebben! de batterij duur verdubbeld!![]()
ik neem aan dat je gehalveerd bedoeld?
Alle opties die met animatie te maken hebben staan uit... Toch bij een screen-rotate wordt het scherm eventjes donker, en duurt een +/- een seconde voordat hij geroteerd is... Ook de popup-vensters van spare-parts zelf (waarmee je dit dus kan regelen) komen met een animatie voor de dag... Op de G1 kon ik echt alle animatie uit krijgen m.b.v. Spare Parts.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt bij settings toch ergens een optie in de trant van "fancy screen rotation animation" die je uit kan zetten?
Het zou niet best zijn als je een batterijvretend programma verwijdert en dat vervolgens de batterijduur gehalveerd wordt ...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat programma moet ik ook hebben! de batterij duur verdubbeld!![]()
ik neem aan dat je gehalveerd bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |