Maar daar let ik toch niet op.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:21 schreef ElectricEye het volgende:
Dropveter.
Odorex, Blue Band en die anderen zijn allemaal van Unilever!
Komt ook heel netjes nog in beeld ook.
Brabants accent is ineens helemaal hot ofzo, de witte gij toch wel war jong !quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef boskameel het volgende:
Op de radio is het erger. Waarom al die boeren ineens.
Boerenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
Brabants accent is ineens helemaal hot ofzo, de witte gij toch wel war jong !
Nee nog niet, doe dat eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er al gemeld dat de merken uit de OP allemaal van Unilever zijn?
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:29 schreef 3keernix het volgende:
Je wint de Gouden Loeki voor slechste KLB topic
Joh, dat meen je?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef TommyGun het volgende:
Die merken uit de OP zijn toch allemaal van Unilever?
nee. Exact is niet van unileverquote:Op donderdag 24 september 2009 14:00 schreef TommyGun het volgende:
Die merken uit de OP zijn toch allemaal van Unilever?
Maar jij onthoudt de reclame wel en dat is wat ze willen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:46 schreef B-FliP het volgende:
Ik vind die van Tele2 wel cool blijven, en die van albertheijn zijn ook wel ok... Maar omg
die van NEM die zijn zo dom dat je hoofd ervan pijn gaat doen... Had je eerst die gast
die volgens 'zijn onderzoek' "ik zeg, doen" zegt, is t nu een Frans Bauer waarbij t lijkt
alsof hij echt geen hersencel in zn hoofd heeft... Serieus, ik ben geen fan van Frans
maar dat hij daarmee akkoord is gegaan is echt onbegrijpelijk...
NEM zou echt van agency moeten veranderen wat tv-commercials aangaat want bij elke
keer dat deze reclames op tv zijn zap ik voortaan in de eerste seconde al weg...
Irritatie is misschien wel een goede manier om mensen iets te laten onthouden, maar
dit is gewoon te erg, t lijkt me niet de bedoeling dat mensen echt wegzappen omwille
van je reclame...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |