quote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef padlarf het volgende:
M.a.w., je bent niet zo blij met die grote neger die elke avond als je slaapt een dikke lading zaad over je wangen deponeert?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo herkenbaar. Je bent gewoon verplicht om het over je heen te laten komen anders ben je een ondankbaar persoon.
dat dusquote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef jpg97 het volgende:
Zeg dan gewoon dat je het niet kunt waarderen.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:55 schreef shifto het volgende:
Uhm, waar gaat het dan over als het niet over koekjes gaat?
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:55 schreef shifto het volgende:
Uhm, waar gaat het dan over als het niet over koekjes gaat?
Same here.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:22 schreef LetoII het volgende:
Ja ik heb ook een bloedhekel aan die Jehova's met hun goed bedoelde boodschap
Nee, die koekjes waren fictief. Denk meer in de richting van terugkomen van vakantie en ontdekken dat de buitenboel geverfd is in een kleur die je niet wilde, van dat kaliber. (Dit is niet wat er speelt maar wel in die orde van grootte).quote:Op donderdag 24 september 2009 13:04 schreef error_404 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ANyway TS, wat is het practische voorbeeld in deze? Hebben we het over koekjes of wat?
Ja, ondankbaar voor waar je helemaal niet om hebt gevraagd.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo herkenbaar. Je bent gewoon verplicht om het over je heen te laten komen anders ben je een ondankbaar persoon.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef Gwywen het volgende:
Nee, die koekjes waren fictief. Denk meer in de richting van terugkomen van vakantie en ontdekken dat de buitenboel geverfd is in een kleur die je niet wilde, van dat kaliber. (Dit is niet wat er speelt maar wel in die orde van grootte).
Je hoort dat soort onzin gewoon niet te doen. Wie weet had ik speciale plannen met de verf? Het resultaat van dit soort ongevraagde acties kan alleen maar in teleurstelling eindigen. Voor beide partijen. Als ik graag wil dat iemand mijn huis verft, dan vraag ik het wel gewoon.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:16 schreef jpg97 het volgende:
Onterechte klacht trouwens en typisch iets voor vrouwen om daar dan " iets " van een verplichting aan vast te knopen. Als je tussen de soep en de aardappelen door iets zegt van " goh mijn huis mag wel een likje () verf gebruiken " en vervolgens verft iemand in al zijn goedheid je huis, dan kun je daar niets anders dan dankbaar voor zijn. Dat het achteraf de verkeerde kleur is.... Tjah dat zijn details die je er eigenlijk bij had moeten vermelden. Kortom: TS is niet alleen ondankbaar, maar ook nog een zeur en onduidelijk in de communicatie.
Hmmm, TS is vrouw en heeft in wezen last van een niet-zo-geheime aanbidder danwel stalker die goedbedoelde dingen uitvoert om maar in contact te zijn met haar?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef Gwywen het volgende:
Of dat je je tussen neus en lippen door iets laat ontvallen op een verjaardag, en dat dat door die persoon als een bedekt verzoek wordt opgevat, en het prompt voor je wordt "opgelost" terwijl dat helemaal je bedoeling niet was (en je dus ook niet van plan was er dankbaar voor te zijn).
"Goh, mijn huis mag wel even helemaal geschuurd worden en vervolgens met die beits van de Praxis codenummer 431351 in drie lagen opgeknapt worden!"quote:Op donderdag 24 september 2009 23:16 schreef jpg97 het volgende:
Onterechte klacht trouwens en typisch iets voor vrouwen om daar dan " iets " van een verplichting aan vast te knopen. Als je tussen de soep en de aardappelen door iets zegt van " goh mijn huis mag wel een likje () verf gebruiken " en vervolgens verft iemand in al zijn goedheid je huis, dan kun je daar niets anders dan dankbaar voor zijn. Dat het achteraf de verkeerde kleur is.... Tjah dat zijn details die je er eigenlijk bij had moeten vermelden. Kortom: TS is niet alleen ondankbaar, maar ook nog een zeur en onduidelijk in de communicatie.
Precies!quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:41 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
"Goh, mijn huis mag wel even helemaal geschuurd worden en vervolgens met die beits van de Praxis codenummer 431351 in drie lagen opgeknapt worden!"
Ging dit nou over koekjes of sexlevens?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Yup, dat is 'm. En als ik dan niet de verwachte dankbaarheid betoon, is zijn dag verziekt en ben ik dus het gemene, ondankbare zwarte schaap.quote:Op vrijdag 25 september 2009 05:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Of is het een familielid dat verslaafd is aan het "goed doen" gevoel, en de waardering die er doorgaans op volgt...
Lieve schat, die goedbedoelerd van mij heeft zo'n enorme plaat voor z'n kop dat ik al zeven jaar of zo vraag of het niet meer hoeft en het nog altijd zonder resultaat is. Er wordt ja gezegd en de eerstvolgende keer dat ik 'm zie heeft hij (bij wijze van) wéér van die vieze zelfgebakken koekjes bij zich.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:00 schreef jimt het volgende:
Hoe dan ook, ik adviseer TS om gewoon duidelijk aan te geven dat je er niet (meer) van gediend bent. Dit zal hij/zij je niet in dank afnemen, maar je bent er in ieder geval van af. Doe dit vaak genoeg en mensen zullen snel genoeg in de gaten krijgen dat ze het niet eens meer hoeven te proberen. Dit doe ik al jaren en het heeft blijkbaar goed gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |