Mijn bloed is meer Nederlands dan dat van jou, en mijn tongval ook.quote:
Euhm, neequote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn bloed is meer Nederlands dan dat van jou, en mijn tongval ook.
Uhmm, jaquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmm, ja! Groningen is niet representatief voor Nederland. En de Randstad ook niet want daar woont alleen nog maar buitenlands tuig, dus is het Brabant en Utrecht (deels).
Nee.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb ook een zachte g.
Dat vinden vrouwen sexy.
Jij bent ook niet representatief voor vrouwen.quote:
Sommige mensen.quote:whats up man ?.....how can i find a good connection for weed in your country for serious business?....do you know any people i can talk to?......i don..t mean coffee shops ...i mean growers for example ....thx 4 ya help...greetz from Hamburg
Psshh. Wat nou man met je zachte G. Een harde G uit de keel,quote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Uhmm, ja! Groningen is niet representatief voor Nederland. En de Randstad ook niet want daar woont alleen nog maar buitenlands tuig, dus is het Brabant en Utrecht (deels).
Nee, ik hoef ook niet iemand met zo'n zaaddodend accent.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mannen vinden het wel vaak leuk bij een vrouw, andersom niet geloof ik
Mijn zachte 'r' valt meer op.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Psshh. Wat nou man met je zachte G. Een harde G uit de keel,.
Kan jij die jongen helpen dan? http://www.myspace.com/caine045quote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met dat soort mensen
Alsof jouw zaad nog leeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook niet iemand met zo'n zaaddodend accent.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn zachte 'r' valt meer op.
Ik zit er niet meer zo in eerlijk gezegdquote:
Jos praat met een harde 'r'.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mensen die met en rollende r spreken klinken net als kakkers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |