Nu ook niet, want dat geld kan linea recta door naar Hi.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Acyrus het volgende:
@error Ik kan wel met mijn geld omgaan hoor! Het is alleen deze maand mis gegaan met mijn telefoonrekening. Als ik niet met geld om zou kunnen gaan zou ik niet een heel groot deel van mijn geld sparen
Sukkel...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:33 schreef Acyrus het volgende:
Ja, sorry, bellen en internetten vanuit het buitenlandMja.,..hopen dat ze die zooi snel weer maken, anders heb ik een probleem
Wat is dan het probleem met het betalen van een rekening...?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Acyrus het volgende:
Ik durf niet langs een winkel te gaan, ik schaam me kapot![]()
@error Ik kan wel met mijn geld omgaan hoor! Het is alleen deze maand mis gegaan met mijn telefoonrekening. Als ik niet met geld om zou kunnen gaan zou ik niet een heel groot deel van mijn geld sparen
Heb ook wel eens al deel weggezet naar spaarrekening en dan stond er net te weinig op om afgeschreven te worden... Merk je alleen niet zo snel, pas als de aanmaning komt of je zelf bedenkt goh waarom is dat niet afgeschreven!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:45 schreef error_404 het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem met het betalen van een rekening...?
Pak je telefoon eens op en bel ze even, of ben je al afgesloten?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Acyrus het volgende:
AAAAAAAARFGHHHGD
Mijn Hi Vanwege een storing kun je nu helaas niet inloggen. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
![]()
![]()
Same here.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb ook wel eens al deel weggezet naar spaarrekening en dan stond er net te weinig op om afgeschreven te worden... Merk je alleen niet zo snel, pas als de aanmaning komt of je zelf bedenkt goh waarom is dat niet afgeschreven!
Een extreem dikke telefoonrekening is juist fucking stoer.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Acyrus het volgende:
Ik durf niet langs een winkel te gaan, ik schaam me kapot
Ik heb er ook eens een gehad van 1250 euro ongeveer.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef classpc het volgende:
Hoe kun je nou een rekening van 528 euro hebben. Zelfs met een goedkoop abonnement haal je dat lang niet.
Ik zou maar eens gaan kijken wat voor vaag abonnement je precies hebt afgesloten want dat klopt lang niet. Zelfs als je veel belt.
Misschien even het topic doorlezen?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:07 schreef classpc het volgende:
Hoe kun je nou een rekening van 528 euro hebben. Zelfs met een goedkoop abonnement haal je dat lang niet.
Ik zou maar eens gaan kijken wat voor vaag abonnement je precies hebt afgesloten want dat klopt lang niet. Zelfs als je veel belt.
Vodafone kan er ook wat van ja. Ook lang niet perfect.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die hebben gelukkig nooit storingen op hun site wil je zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |