Daarom heb jij natuurlijk ook geen klinkers in je naam! Wat slim!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:32 schreef knnth het volgende:
Mensen die euro uitspreken als uuro
Mensen die nieuw uitspreken als nuuw
Mensen die cover uitspreken als kuffer
Klacht: Mensen die problemen hebben met klinkers
Hoe kon ik die vergeten.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:33 schreef leipeshitouwess het volgende:
Mensen die zeven uitspreken als; Seufen, hoe erg faal je in de nederlandse taal
Sprak zij met als nick leipeshitouwessquote:Op donderdag 24 september 2009 10:33 schreef leipeshitouwess het volgende:
Met een sjwa-achtige klank, vergelijk de laatste klinkerklank van katterig met kattenrug.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef Heider00sje het volgende:
Hoe wil je cover anders uitspreken dan, koffer?
Kaffer misschienquote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef Heider00sje het volgende:
Hoe wil je cover anders uitspreken dan, koffer?
Ik faal in nicknames maken, beter dan; Heet_BlondJuhquote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sprak zij met als nick leipeshitouwess
kiffer is helemaal gekquote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef knnth het volgende:
[..]
Met een sjwa-achtige klank, vergelijk de laatste klinkerklank van katterig met kattenrug.
De onderliggende reden niet weten waarom mensen zeven uitspreken als Zeuvenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:33 schreef leipeshitouwess het volgende:
Hahaha, je quote net het bericht van een slechthorende, en ik irriteer me ook aan zeuven, ik vind negen en zeven ook niet op elkaar lijken?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:39 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
De onderliggende reden niet weten waarom mensen zeven uitspreken als Zeuven![]()
![]()
Vroegâh waren mensen namelijk kanker dom en haalden ze zeven en negen door elkaar qua klank, je weetz, ze lijken op elkaar
Dat is geen falen in de Nederlandse taal, het is doordachtik doe het zelf niet ofc. wel tegen slechthorende mensen tho anders gaat het weer helemaal fout en voor de rest, gewoon goed luisteren
Voeg me maar toe op sweetiejboii86@hotmail.comquote:Op donderdag 24 september 2009 10:37 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Ik faal in nicknames maken, beter dan; Heet_BlondJuh
dat heet accent!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:32 schreef knnth het volgende:
Mensen die euro uitspreken als uuro
Mensen die nieuw uitspreken als nuuw
Mensen die cover uitspreken als kuffer
Klacht: Mensen die problemen hebben met klinkers
Ben je slechthorend?quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Hahaha, je quote net het bericht van een slechthorende, en ik irriteer me ook aan zeuven, ik vind negen en zeven ook niet op elkaar lijken?
V en F spreek je hetzelfde uit?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef Gwywen het volgende:
TS: je vergeet mensen die ontzettond zeggen, en ochtond. Ook reuze irritant.
En iedereen zegt fijftig en sestig, nog nooit iemand tegengekomen (behalve misschien onze vorstin, maar die ben ik nooit werkelijk tegengekomen) die echt vijftig en zestig zegt.
Officieel niet, maar jij misschien wel?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:06 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
V en F spreek je hetzelfde uit?
Ja nee, ik weet dat je V uitspreekt als 'Vee' en de F als 'ef', máár je gaat toch geen; Veeijftig zeggen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 24 september 2009 11:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Officieel niet, maar jij misschien wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |