abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2009 @ 09:57:06 #1
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_73061827
Noem het a-sociaal of whatever, maar waar is het respect voor de medemens gebleven?

Je noemt je vader "piet" ... zoals het liedje gaat.
Wij bedreigen de politie.
We gaan staan bellen aan de kassa.
We moeten in de auto altijd haantje de voorste wezen, tevens pesten we mede weg gebruikers
door niet rechts te houden.
We gaan ramp toerist uithangen (in de file. of iets anders)
We gaan zelfs hulpverleners in de weg staan.

Nee we leven echt met idiote normen en waarden! Geloof uit mogen oefenen is mijn inziens niet fout.
Maar ik eis wel dat je aanpast binnen het land. Als je van een toren wilt roepen (liever niet) doe dat lekker in het nederlands. Moslims is de enige groep die tijdens het uitoefenen van een beroep een hoofdbedekking draagt. (voordat je gaat klagen leer de koran lezen en dan zie je dat er veel niet klopt)
Waarom mag de politie niet meteen schieten en de wapenstok gebruiken? Liever het laatste dan het eerste (wapenstok dus liever).
Hulpverleners in de wegstaan of bedreigen? Dan pak ik een stuk hout en ram je kop in en de eerste mattie die wil bellen volgt, jij verdient geen hulp.

Ik geloof in het geloof dat elkaar respecteerd: man, vrouw, geaardheid of eigen geloof maar houd dat wel binnen een limiet.
Je bent groot gebracht met opvoeding, en je weet best dat je soms te vergaat maar je kiest om dat het makkelijk is niet omdat het "juiste is". Bijbel, koran van mij mogen alle slechte vertalingen en vertwistingen gewoon de brandstapel op.
Een geloof is een denkwijze en een verstandshouding. Maar niet een rechtvaardiging om anderen te dissen of te vernederen en beledingen.

Ter afsluiting: Als er een god is veroordeelt die mij wel tot die tijd heb ik respect voor de mensen die respect terug tonen
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
pi_73061846
Ik geef berbers de schuld
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_73061852
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
Je noemt je vader "piet" ... zoals het liedje gaat.
Wij bedreigen de politie.
We gaan staan bellen aan de kassa.
We moeten in de auto altijd haantje de voorste wezen, tevens pesten we mede weg gebruikers
door niet rechts te houden.
We gaan ramp toerist uithangen (in de file. of iets anders)
We gaan zelfs hulpverleners in de weg staan.
We generaliseren ook heel erg.
pi_73061859
quote:

Hulpverleners in de wegstaan of bedreigen? Dan pak ik een stuk hout en ram je kop in en de eerste mattie die wil bellen volgt, jij verdient geen hulp.
Da's pas respect!

Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 24 september 2009 @ 09:58:49 #5
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73061863
Ik geef tokkies de schuld
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_73061880
Maar er zijn ook nog hele lieve mensen hoor
Baby darling doll face honey
pi_73061887
Ik geef links de schuld.
pi_73061892
Opvoeding is ook geen excuus.

Waarschijnlijk gewoon een belangrijke rede
pi_73061895
Ik geef rechts de schuld.
pi_73061898
Ik leg de schuld bij ouders.
pi_73061905
Ik leg de schuld bij de overheid.
  donderdag 24 september 2009 @ 10:00:37 #12
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_73061913
Ik geef GeenStijl de schuld!
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_73061970
Naar mijn idee komt het door de vaatwasser. We moeten weer vaker met het gezin afwassen!
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_73061975
Ik geef Fok! de schuld
pi_73062004
Whehehe praten over respect voor anderen en dan de Bijbel etc. willen verbranden . En mensen met een stuk hout in elkaar rammen .

GOEIE, TS!!
-
pi_73062036
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:02 schreef Trannellius het volgende:
Naar mijn idee komt het door de vaatwasser. We moeten weer vaker met het gezin afwassen!
Geniaal
  donderdag 24 september 2009 @ 10:05:44 #17
265768 NBT
Bigger is better.
pi_73062038
eensch!
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_73062040
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe praten over respect voor anderen en dan de Bijbel etc. willen verbranden . En mensen met een stuk hout in elkaar rammen .

GOEIE, TS!!
Respect voor TS!
  donderdag 24 september 2009 @ 10:06:21 #19
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_73062048
respect krijg je nie, mot je verdienen eikel!
pi_73062080
Overigens ken ik heel weinig christenen die geen respect tonen voor anderen. Het merendeel van die gemeenschao vind het prima wat anderen doen, zo lang ze er anderen niet mee lastig vallen.
pi_73062088
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:08 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ken ik heel weinig christenen die geen respect tonen voor anderen. Het merendeel van die gemeenschao vind het prima wat anderen doen, zo lang ze er anderen niet mee lastig vallen.
QFT.
-
  donderdag 24 september 2009 @ 10:09:17 #22
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_73062103
quote:
. Moslims is de enige groep die tijdens het uitoefenen van een beroep een hoofdbedekking draagt.
bouwvakkers, politieagenten, koks etc etc etc
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_73062121
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:08 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

QFT.
Dat kun je eigenlijk wel bij al mijn uitspraken zetten.
pi_73062139
quote:
Op donderdag 24 september 2009 10:10 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Dat kun je eigenlijk wel bij al mijn uitspraken zetten.
QFL.
-
pi_73062161
quote:
Als je van een toren wilt roepen (liever niet) doe dat lekker in het nederlands.
En engelstalige reclame uitingen?
En engels op tv/radio?
En engelse termen gebruiken op school?
quote:
Moslims is de enige groep die tijdens het uitoefenen van een beroep een hoofdbedekking draagt.
Nonsense, op elke bouwplaats is een helm verplicht.
quote:
Waarom mag de politie niet meteen schieten en de wapenstok gebruiken?
Omdat politiemensen, mensen zijn, en dus fouten kunnen maken. Of wil je iedere week in de krant lezen dat er weer een onschuldige burger is afgeslacht door de politie?
quote:
Ok, als je toch naar de bouwmarkt gaat wil je dan voor mij 2 brede vachtrollersmeenemen? Bedankt.
quote:
Ik geloof in het geloof dat elkaar respecteerd: man, vrouw, geaardheid of eigen geloof maar houd dat wel binnen een limiet.
Je wil dus een gelimiteerde vrijheid (van religie). Je hebt zeker ook geen problemen met homos zolang ze maar vrouwen neuken.
quote:
Bijbel, koran van mij mogen alle slechte vertalingen en vertwistingen gewoon de brandstapel op.
Kun je even een lijstje geven van goede en slechte versies van de koran, bijbel en tora?
quote:
Een geloof is een denkwijze en een verstandshouding.
Een geloof is een gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')