We generaliseren ook heel erg.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
Je noemt je vader "piet" ... zoals het liedje gaat.
Wij bedreigen de politie.
We gaan staan bellen aan de kassa.
We moeten in de auto altijd haantje de voorste wezen, tevens pesten we mede weg gebruikers
door niet rechts te houden.
We gaan ramp toerist uithangen (in de file. of iets anders)
We gaan zelfs hulpverleners in de weg staan.
Da's pas respect!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
Hulpverleners in de wegstaan of bedreigen? Dan pak ik een stuk hout en ram je kop in en de eerste mattie die wil bellen volgt, jij verdient geen hulp.
Geniaalquote:Op donderdag 24 september 2009 10:02 schreef Trannellius het volgende:
Naar mijn idee komt het door de vaatwasser. We moeten weer vaker met het gezin afwassen!
Respect voor TS!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe praten over respect voor anderen en dan de Bijbel etc. willen verbranden. En mensen met een stuk hout in elkaar rammen
.
GOEIE, TS!!
QFT.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:08 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ken ik heel weinig christenen die geen respect tonen voor anderen. Het merendeel van die gemeenschao vind het prima wat anderen doen, zo lang ze er anderen niet mee lastig vallen.
bouwvakkers, politieagenten, koks etc etc etcquote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
. Moslims is de enige groep die tijdens het uitoefenen van een beroep een hoofdbedekking draagt.
QFL.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kun je eigenlijk wel bij al mijn uitspraken zetten.
En engelstalige reclame uitingen?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
Als je van een toren wilt roepen (liever niet) doe dat lekker in het nederlands.
Nonsense, op elke bouwplaats is een helm verplicht.quote:Moslims is de enige groep die tijdens het uitoefenen van een beroep een hoofdbedekking draagt.
Omdat politiemensen, mensen zijn, en dus fouten kunnen maken. Of wil je iedere week in de krant lezen dat er weer een onschuldige burger is afgeslacht door de politie?quote:Waarom mag de politie niet meteen schieten en de wapenstok gebruiken?
Ok, als je toch naar de bouwmarkt gaat wil je dan voor mij 2 brede vachtrollersmeenemen? Bedankt.quote:Hulpverleners in de wegstaan of bedreigen? Dan pak ik een stuk hout en ram je kop in en de eerste mattie die wil bellen volgt, jij verdient geen hulp.
Je wil dus een gelimiteerde vrijheid (van religie). Je hebt zeker ook geen problemen met homos zolang ze maar vrouwen neuken.quote:Ik geloof in het geloof dat elkaar respecteerd: man, vrouw, geaardheid of eigen geloof maar houd dat wel binnen een limiet.
Kun je even een lijstje geven van goede en slechte versies van de koran, bijbel en tora?quote:Bijbel, koran van mij mogen alle slechte vertalingen en vertwistingen gewoon de brandstapel op.
Een geloof is een gevoel.quote:Een geloof is een denkwijze en een verstandshouding.
Er zit maar een klein verschil tussen stukje stof en een helm, overgens appel met peer vergelijkenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
Nonsense, op elke bouwplaats is een helm verplicht.
Fouten voorkemen oke maar serieus beperken in het uitvoeren van je werk vind ik toch 2 extremen die niet passen. Als ik mijn aardappels afgiet tegen een agent kan hij me alleen een boete geven voor belediging en wildplassen .. elk ander land krijg je een paar rossen (terecht)quote:Omdat politiemensen, mensen zijn, en dus fouten kunnen maken. Of wil je iedere week in de krant lezen dat er weer een onschuldige burger is afgeslacht door de politie?
Check ..quote:Ok, als je toch naar de bouwmarkt gaat wil je dan voor mij 2 brede vachtrollersmeenemen? Bedankt.
Ja gelimiteerde vrijheid voor ELKE religie, geen korting gewoon als vereniging/bedrijf zien ..quote:Je wil dus een gelimiteerde vrijheid (van religie). Je hebt zeker ook geen problemen met homos zolang ze maar vrouwen neuken.
quote:Een geloof is een gevoel.
Hoeveel mensen van welk geloof dan ook ken jij die per se jou dingen wilden opdringen?quote:
Zondagrust is door christenen opgedrongen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Hoeveel mensen van welk geloof dan ook ken jij die per se jou dingen wilden opdringen?
Je hoeft niet te doen aan zondagsrust.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Zondagrust is door christenen opgedrongen.
Trouwen is door christenen opgedrongen.
Kerst is door christenen opgedrongen.
Pasen is door christenen opgedrongen.
Pinxteren is doro christeren opgedrongen.
Vrijdagvisdag is coor christenen opgedrongen.
Jamaar! Jamaar!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je hoeft niet te doen aan zondagsrust.
Je hoeft niet te doen aan trouwen.
Je hoeft niet te doen aan kerst.
Je hoeft niet te doen aan pasen.
Je hoeft niet te doen aan pinksteren.
Je hoeft niet te doen aan vis.
Ik ben verward welk standpunt je nou inneemtquote:Op donderdag 24 september 2009 11:38 schreef zovty het volgende:
[..]
Jamaar! Jamaar!
Oh, wacht, je hebt gelijk..
Maak dat de regering ook even duidelijk die zelfs koopzondagen willen afschaffen onder het mom van zondagsrust. Verder wel met je eens.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mja, ik probeer altijd een ander standpunt in te nemen. Maar ik kan feitelijkheden eenmaal niet ontkennen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:39 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ben verward welk standpunt je nou inneemt
1. Je hoeft niet mee te doen met die zondagsrust, maar je moet wel rekening houden met een grote groep mensen in Nederland die er wel aan doet. Je hoeft dus niet stilletjes in je kamer te zitten de hele dag, maar je moet er wel rekening mee houden dat niet alles hetzelfde is als doordeweeks.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maak dat de regering ook even duidelijk die zelfs koopzondagen willen afschaffen onder het mom van zondagsrust. Verder wel met je eens.
De 'grote' groep mensen heeft er juist geen last als de rest van Nederland gewoon zijn ding blijft doen, ze kunnen gewoon rusten.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
1. Je hoeft niet mee te doen met die zondagsrust, maar je moet wel rekening houden met een grote groep mensen in Nederland die er wel aan doet. Je hoeft dus niet stilletjes in je kamer te zitten de hele dag, maar je moet er wel rekening mee houden dat niet alles hetzelfde is als doordeweeks.
Ik vind het persoonlijk anders meer dan fijn dat de winkels ook op zondag open zijn, de rest van de week heb ik het al druk genoeg met andere dingen. En even boodschappen halen op zondag is soms ook wel zo prettig, maar dat is weer een andere discussie.quote:2. Ik zie buiten het religieuze deel ook geen reden in om die koopzondagen wel aan te houden. Zes dagen per week de winkels open is lang zat.
Een argument voor het sluiten van de winkels op zondag is dat de mensen die wel de zondagsrust willen respecteren maar dat niet tegen hun grote en gemene baas durven te zeggen uit angst voor ontslag op staande voet, nu lekker kunnen verder lafbekken en dat vadertje staat het wel even voor z'n schaapjes zal regelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De 'grote' groep mensen heeft er juist geen last als de rest van Nederland gewoon zijn ding blijft doen, ze kunnen gewoon rusten.
Mja, maar toen gingen we weer in verse paardenvijgen springen. Elk nadeel hep ze voordeel.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vroeger! Toen liepen we tenminste nog met onze mooi gepoetste laarsjes netjes in een rij door de straten!
En dan heb jij natuurlijk wel recht van spreken?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef zovty het volgende:
Je bent me te kortzichtig om in discussie te gaan. Ik hoop niet dat je stemrecht hebt.
helaasquote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef zovty het volgende:
Je bent me te kortzichtig om in discussie te gaan. Ik hoop niet dat je stemrecht hebt.
Ik eis een hertelling van de stemmen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En dan heb jij natuurlijk wel recht van spreken?volgens mij sta je al bekend als de nieuwe KLB-troll
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
Nee we leven echt met idiote normen en waarden! Geloof uit mogen oefenen is mijn inziens niet fout.
Maar ik eis wel dat je aanpast binnen het land. Als je van een toren wilt roepen (liever niet) doe dat lekker in het nederlands. Moslims is de enige groep die tijdens het uitoefenen van een beroep een hoofdbedekking draagt. (voordat je gaat klagen leer de koran lezen en dan zie je dat er veel niet klopt)
Waarom mag de politie niet meteen schieten en de wapenstok gebruiken? Liever het laatste dan het eerste (wapenstok dus liever).
Hulpverleners in de wegstaan of bedreigen? Dan pak ik een stuk hout en ram je kop in en de eerste mattie die wil bellen volgt, jij verdient geen hulp.
Wat is dit voor inhoudsloos geblaat?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En dan heb jij natuurlijk wel recht van spreken?volgens mij sta je al bekend als de nieuwe KLB-troll
niet alles is per definitie slecht,quote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat je punt in dit stukje mij volledig ontgaat.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:22 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
niet alles is per definitie slecht,
- 7 dagen per week werk of 1 dag rust .. en 6 dagen werk.
- Trouwen in welke vorm dan ook, is tonen dat de ander (man/vrouw who cares) je meer waard is. Vreemdgaan is dan ook een zonde voorjezelf niet voor de ander.
Als iedereen in de sloot springt spring jij dan mee? 99,999% wel de paar die dat niet doen doen dat om diverse redenen. Opvallen of niet eens zijn. (volg je de groep of niet?) Maar het zijn juist de 80% van de 99.999% die de "leiders" volgen die dom zijn
Je bent ook serieus he? Wat een verstandquote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als er nou meer mensen waren zoals jij![]()
En verder volkomen terechte klacht natuurlijk
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ZIJ HEBBEN TEN MINSTE GEEN OOGKLEPPEN OP!!!1quote:Op donderdag 24 september 2009 12:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Je bent ook serieus he? Wat een verstand.
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:26 schreef Biels het volgende:
[..]
En wat ga je daarna doen ? Bashen? of wordt het dan een goeie discussie? Van het laatste ben ik namelijk niet overtuigd, simpelweg om dat een gelovige standvast blijft.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Biels het volgende:
Schrijf even een uiteenzetting over fouten in de Koran dan TS, ik ben wel benieuwd.
Ik ben niet gelovig. Nou, kom maar op.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:34 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
En wat ga je daarna doen ? Bashen? of wordt het dan een goeie discussie? Van het laatste ben ik namelijk niet overtuigd, simpelweg om dat een gelovige standvast blijft.
Mensen moeten(lees: willen graag) ergens in geloven. laat ze lekker gelovenHet probleem dat ik heb is dat het een excuus is om andere mensen met minder respect te behandelen.
Dat er veel mensen zijn die niet nadenken maar blindelings als schapen de "herder" volgen.
"hij zegt dat ....."
Is een moslim die alcohol drinkt slecht ??? nope IMHO niet zolang hij het maar niet als excuus voor vrouw/kinderen bashing gebruikt ... en onder andere niet overmatig gebruikt. Voor mij is dat een goeie Moslim, die zijn geloof volgt.
Rein/schoon van lichaam wil niet zeggen dat je perse niks mag eten.
IMHO het gaat er om dat je niet overmatig gebruikt waardoor je lichaam aangetast word (lever, hersenbeschadigingen etc)
Terror voor de leven.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jij bent zeker een van die relschoppers annex politiehaters die beschreven staan in OP
quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Jij vind het gewoon leuk om te narren, denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:26 schreef Biels het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de post niet begrepen. Lees het nu nog eensquote:Op donderdag 24 september 2009 12:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig. Nou, kom maar op.
Dat is je analyse van de Koran?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:43 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de post niet begrepen. Lees het nu nog eens
Ik vind dit een vrij aanvallende houding voor iemand die andere mensen het beste van de wereld gunt. Waarom ben je zo agressief?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:41 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
Jij vind het gewoon leuk om te narren, denk ik.wereld is vol van jou soort.
Gunnen andere mensen niks.
Hoop dat je een leuke collega bent en voor de rest lekker in je woning opgesloten zit te intersletten. Sterft jou soort binnen een paar generaties uit.
O maar ik gun niet iedereen het beste van de wereld, sommige verdienen het niet in mijn optiek.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef Biels het volgende:
Ik vind dit een vrij aanvallende houding voor iemand die andere mensen het beste van de wereld gunt. Waarom ben je zo agressief?
Als het je oplucht mag je wel vaker dit soort dingen posten hier. Jij lijkt me het type dat als hij niet regelmatig agressieve dingen zegt hij agressieve dingen roept. En dan heb ik liever een kuttopic in KLB dan een in elkaar geslagen buschauffeur.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:38 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
O maar ik gun niet iedereen het beste van de wereld, sommige verdienen het niet in mijn optiek.
Mensen die bewust sex hebben met kinderen of verkrachte, mogen best een paar botten van hun met een moker bewerkt krijgen zonder verdoving. Liefst paar gewrichten. Waarna ze zonder medische bijstand door mogen leven. Dood is de slachtoffer niet mee geholpen want die leeft er voor de rest van zijn/haar leven nog mee. Dader dus IMHO ook, liefst met trauma van gevangenis verkrachting erbij.
agressief valt toch wel mee ?
Opticiens hebben we wel gewoon dus t hoeft niet in capslock allemaalquote:Op donderdag 24 september 2009 12:19 schreef boskameel het volgende:
INDERDAAD IK BEN HET EENS MET DE TS DIT LAND GAAT KAPOT ER ZIJN GEEN NORMEN EN WAARDEN MEER WAAR IS HET GOEDE OUDE NEDERLAND MET KLOMPEN EN KAAS NEE TEGENWOORDIG ZIE JE OVERAL MOSKEEEN EN ANDERE ROTZOOI DIT LAND GAAT REGELRECHT DE AFGROND IN HET IS NOG NIET TE LAAT!
quote:
lol .. moest het alleen wel 6x lezen voordat ik de zin begreepquote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Als het je oplucht mag je wel vaker dit soort dingen posten hier. Jij lijkt me het type dat als hij niet regelmatig agressieve dingen zegt hij agressieve dingen roept. En dan heb ik liever een kuttopic in KLB dan een in elkaar geslagen buschauffeur.
laat me dan wel gewoon zondag winkelenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |