We generaliseren ook heel erg.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
Je noemt je vader "piet" ... zoals het liedje gaat.
Wij bedreigen de politie.
We gaan staan bellen aan de kassa.
We moeten in de auto altijd haantje de voorste wezen, tevens pesten we mede weg gebruikers
door niet rechts te houden.
We gaan ramp toerist uithangen (in de file. of iets anders)
We gaan zelfs hulpverleners in de weg staan.
Da's pas respect!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
Hulpverleners in de wegstaan of bedreigen? Dan pak ik een stuk hout en ram je kop in en de eerste mattie die wil bellen volgt, jij verdient geen hulp.
Geniaalquote:Op donderdag 24 september 2009 10:02 schreef Trannellius het volgende:
Naar mijn idee komt het door de vaatwasser. We moeten weer vaker met het gezin afwassen!
Respect voor TS!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehehe praten over respect voor anderen en dan de Bijbel etc. willen verbranden. En mensen met een stuk hout in elkaar rammen
.
GOEIE, TS!!
QFT.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:08 schreef Trannellius het volgende:
Overigens ken ik heel weinig christenen die geen respect tonen voor anderen. Het merendeel van die gemeenschao vind het prima wat anderen doen, zo lang ze er anderen niet mee lastig vallen.
bouwvakkers, politieagenten, koks etc etc etcquote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
. Moslims is de enige groep die tijdens het uitoefenen van een beroep een hoofdbedekking draagt.
QFL.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:10 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kun je eigenlijk wel bij al mijn uitspraken zetten.
En engelstalige reclame uitingen?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:57 schreef mr4hughz het volgende:
Als je van een toren wilt roepen (liever niet) doe dat lekker in het nederlands.
Nonsense, op elke bouwplaats is een helm verplicht.quote:Moslims is de enige groep die tijdens het uitoefenen van een beroep een hoofdbedekking draagt.
Omdat politiemensen, mensen zijn, en dus fouten kunnen maken. Of wil je iedere week in de krant lezen dat er weer een onschuldige burger is afgeslacht door de politie?quote:Waarom mag de politie niet meteen schieten en de wapenstok gebruiken?
Ok, als je toch naar de bouwmarkt gaat wil je dan voor mij 2 brede vachtrollersmeenemen? Bedankt.quote:Hulpverleners in de wegstaan of bedreigen? Dan pak ik een stuk hout en ram je kop in en de eerste mattie die wil bellen volgt, jij verdient geen hulp.
Je wil dus een gelimiteerde vrijheid (van religie). Je hebt zeker ook geen problemen met homos zolang ze maar vrouwen neuken.quote:Ik geloof in het geloof dat elkaar respecteerd: man, vrouw, geaardheid of eigen geloof maar houd dat wel binnen een limiet.
Kun je even een lijstje geven van goede en slechte versies van de koran, bijbel en tora?quote:Bijbel, koran van mij mogen alle slechte vertalingen en vertwistingen gewoon de brandstapel op.
Een geloof is een gevoel.quote:Een geloof is een denkwijze en een verstandshouding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |