Deze was zelf gemaaktquote:
Surfs up DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef AlligatorNL het volgende:
dude
Nee het is lekkerder dan het origineel, volgens origineel Spaans recept dus daar was niks mis mee. Maar het is gewoon niet te zuipen en nu heb ik (net als met Amarettoquote:Op donderdag 24 september 2009 08:30 schreef svk1985 het volgende:
zelfgemaakte troep << likeur 43, mag je niet eens meer zo noemen :p
Nee, niet teveel gezopenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:34 schreef minkuukel het volgende:
Teveel gezopen eigen schuld dikke bult
Klacht onterecht
oh ja!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:41 schreef Trannellius het volgende:
Op woensdagavond dusdanig aan de zuip gaan dat je de volgende dag niet meer functioneert. Je had een woord voor dergelijke mensen, maar ik ben het kwijt....wie helpt?
's Avonds een man, 's ochtends een man, ik functioneer nu perfect dus ik zal maar een heel goed voorbeeld nemen aan mij, bazer dan dit zul je niet meemakenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef Rekkie het volgende:
En jij wilde mij gister nog uitleggen hoe ik 'baaz' moest zijn?
Faal jij even keihard door de mand
Weer met die likeur 43 of nu gewoon bier?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef AlligatorNL het volgende:
weer sinds 7 uur vanmorgen bezig
Functioneer nog goed hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 08:41 schreef Trannellius het volgende:
Op woensdagavond dusdanig aan de zuip gaan dat je de volgende dag niet meer functioneert. Je had een woord voor dergelijke mensen, maar ik ben het kwijt....wie helpt?
Zelf gemaakt. Moet je ook eens proberen, is beter dan het origineel. Ook volop komisch. Je moet 1,5 liter jenever pakken, 43 zuikerklontjes in de jenever gooien, 43 koffiebonen in een sinaasappel steken en in de jenever leggen en alles 43 dagen in laten trekken. Zonder leugensquote:Op donderdag 24 september 2009 08:44 schreef RaymondK het volgende:
Je bedoeld Cuarenta y Tres hoop ik?
Athans die van jou was nagemaakt?
Volgende keer gewoon de originele kopen ;-)
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
's Avonds een man, 's ochtends een man, ik functioneer nu perfect dus ik zal maar een heel goed voorbeeld nemen aan mij, bazer dan dit zul je niet meemaken
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef AlligatorNL het volgende:
Klacht: nog steeds een raar gevoel in mn maag
Mietje.... en dat noemt zich 'baaz'quote:Op donderdag 24 september 2009 08:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pff vandaag even geen alcohol, had vanmorgen al moeite met mn glas jus d'orange, omdat ik gister de likeur 43 ook met jus d'orange had gedronken kreeg ik weer even zo'n misselijkheidsgolf door mn maag
Pff vandaag even geen alcohol, had vanmorgen al moeite met mn glas jus d'orange, omdat ik gister de likeur 43 ook met jus d'orange had gedronken kreeg ik weer even zo'n misselijkheidsgolf door mn maagquote:Op donderdag 24 september 2009 08:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer met die likeur 43 of nu gewoon bier?
Ik ga er wel om 7 uur uit en gewoon weer werken, zie ik jou niet nadoenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[..]
Mietje.... en dat noemt zich 'baaz'_!
half 6 vanochtend, vriend.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik ga er wel om 7 uur uit en gewoon weer werken, zie ik jou niet nadoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |