En jullie ?
[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 18 Februari 2000).]
[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 18 Februari 2000).]
Ik snap niet dat er gewoon 33 % van de stemmers op Esmeralda stemt...kom op zeg...wat een huppeltutje (sorry hoor, maar dat moest er even uit). Die mag er van mij wel uit, maar dat gebeurt dus toch niet.
Ik denk persoonlijk dat het Jop (met een p ) wordt, maar ik zou er ook geen problemen mee hebben als Seki, Aziz, Willeke of Tessa eruit zouden vliegen. Het zijn allemaal van die vermoeiende mensen...pffff..
Plus maar dat mag je eigenlijk niet meerekenen is dat hij veel ruimte op het bed inneemt hehehe
Greetinx BT
nou eeehh..spreekt voor zich dacht ik.
quote:
op 02-18-2000 om 12:45 PM schreef Ted het volgende:
Seki, willeke en Aziz in die volgorde mogen er van mij uit. Komt ook erg overeen met de stemming van www.voorspel.nu , maar dat is toeval, of ik ben gewoon een doorsnee lul
Ik ben het helemaal met je eens. Van mij mogen zij er ook uit.
quote:
op 02-18-2000 om 11:27 AM schreef Wonderbra het volgende:
De eerste nominatie staat voor de deur, wie o wie moet er weg ?
Ik zelf erger me aan Seki, Willeke en Tessa (want die laatste versta ik nooit).En jullie ?
Wat zeg je?
Zou dat geen voldaan gevoel geven?
quote:
op 02-18-2000 om 12:45 PM schreef Ted het volgende:
Seki, willeke en Aziz in die volgorde mogen er van mij uit. Komt ook erg overeen met de stemming van www.voorspel.nu , maar dat is toeval, of ik ben gewoon een doorsnee lul
bij voorspel.nu wordt er gevraagt wie moet opkrassen
bij de bus gaat het stemmen over wie mogen blijven en dan krijgen ze de keus uit de 3 minst populaire, DAS WEL EEN VERSCHIL
als ik baas was : oprotten met seki
[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 18 Februari 2000).]
Seki door zijn vrouwonvriendelijke machogedrag, lijkt Stallone wel in een Rambo-film.
Jop door zijn constante gepraat over seks en "kijk mij eens lekker knuffelen"
emeralda 28%
gevolgd door Zeiky, Tessa en Büllent, die alledrie maar liefst TIEN % hebben....
Ben eigenlijk wel héél benieuwd naar "de mens achter de stemmers op Zeiky"
(of is dát nou voer voor Psychologen?
van mij mag Jop d'r nu wel uit. Die gaat puur voor de winst! Bellen met je mama: "Kom op! Wie zijn de favorieten??!!"
Aan de andere kant: Wie gaat daar niet voor de winst?! Silly me!
quote:
op 02-18-2000 om 03:01 PM schreef King Ð het volgende:
HELP SEKI TERUG DE HAVENS IN
En Jop erachteraan als het kan
ja toch? niet dan?
De rest mag van mij weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |