abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248345
De eerste nominatie staat voor de deur, wie o wie moet er weg ?
Ik zelf erger me aan Seki, Willeke en Tessa (want die laatste versta ik nooit).

En jullie ?

pi_248346
Om maar even een open deur in te trappen.JOB?
krijgt minste stemmen en is in de "top" 3 het meest prominent aanwezig geweest (op willeke na)en niet altijd op een aangename manier. De stillere krijgen waarschijnlijk het voordeel van de twijfel.Willeke wordt als moederkloek en gangmaakster waarschijnlijk als onmisbar beschouwd?.....

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 18 Februari 2000).]

pi_248347
Ik zou het liefst Esmeralda eruit stemmen, ik snap niet dat die de populairste in de bus is.
Het enige wat ik van haar gezien heb is haar geflirt en oooh kijk mij eens mooi wezen.
Esmeralda is degene waar ik gigantisch de kriebels van krijg
pi_248348
Esmeralda wordt er nooit uitgestemd zolang ze geen "gekke" dingen gaat doen. Ze is "meisjesachtig", gewillig, inschikkelijk, volgzaam, onderdanig, giebelig, rustig maar toch "spontaan" . Ik bedoel zij is HET IDEALE HOLLANDSE VROUWTJE toch?
Zolang zij geen "hele vreemde" dingen gaat doen (a la sabine) als voor zichzelf opkomen, een eigen mening hebben, van zich af bijten, niet constant aardig gevonden willen worden......kan ze nog winnen!

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 18 Februari 2000).]

pi_248349
* Fannetje ziet altijd maar een paar stukje maar heeft zich al aan de meesten mateloos geirriteerd.

Ik snap niet dat er gewoon 33 % van de stemmers op Esmeralda stemt...kom op zeg...wat een huppeltutje (sorry hoor, maar dat moest er even uit). Die mag er van mij wel uit, maar dat gebeurt dus toch niet.
Ik denk persoonlijk dat het Jop (met een p ) wordt, maar ik zou er ook geen problemen mee hebben als Seki, Aziz, Willeke of Tessa eruit zouden vliegen. Het zijn allemaal van die vermoeiende mensen...pffff..

pi_248350
AZIZ!!!! Voor dat hij iets gezegd komt er eerst een hele waterval uit waar nergens op slaat

Plus maar dat mag je eigenlijk niet meerekenen is dat hij veel ruimte op het bed inneemt hehehe

Greetinx BT

pi_248351
http://members.tripod.lycos.nl/stopjop/main.html

nou eeehh..spreekt voor zich dacht ik.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  vrijdag 18 februari 2000 @ 12:45:00 #8
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_248352
Seki, willeke en Aziz in die volgorde mogen er van mij uit. Komt ook erg overeen met de stemming van www.voorspel.nu , maar dat is toeval, of ik ben gewoon een doorsnee lul
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  vrijdag 18 februari 2000 @ 12:55:00 #9
1315 Pooh
Think, think, think
pi_248353
quote:
op 02-18-2000 om 12:45 PM schreef Ted het volgende:
Seki, willeke en Aziz in die volgorde mogen er van mij uit. Komt ook erg overeen met de stemming van www.voorspel.nu , maar dat is toeval, of ik ben gewoon een doorsnee lul

Ik ben het helemaal met je eens. Van mij mogen zij er ook uit.

pi_248354
quote:
op 02-18-2000 om 11:27 AM schreef Wonderbra het volgende:
De eerste nominatie staat voor de deur, wie o wie moet er weg ?
Ik zelf erger me aan Seki, Willeke en Tessa (want die laatste versta ik nooit).

En jullie ?

Wat zeg je?

Ik ben online
pi_248355
van mij mogen seki en jop weg, wat een sukkels zijn dat zeg. Maar om nou te zeggen dat er ook echt leuke mensen in de bus zitten kan ik ook niet. Eigenlijk vind ik het maar een beetje opgefokt zooitje. Hoe lang houden de deelnemers het vol om zo n toneelstuk op te voeren???
pi_248356
hahah dat meen je niet je gaat me toch niet vertellen dat je naar die shit kijkt
ik heb het gedoe 1 keer gezien toen liep een of ander hyper aktief wijfie een beetje met die AZIZ geloof ik te euh vechten om het zo maar te noemen AZIZ ging haar wel even wat leren hahah nou nou nou ten eerste is het al een vette rip off van big brother maar goed dat terzeide lol als er al iemand over moet blijven dan is het inderdaad ESMEE heheh das teminste intressant om naar te kijken hahahahahahah
Life has his hard and soft parts...... Just like a girl
pi_248357
De nieuwe leus:
HELP SEKI TERUG DE HAVENS IN

Zou dat geen voldaan gevoel geven?

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  vrijdag 18 februari 2000 @ 15:08:00 #14
2621 MaineframE!
Is Buspassagier!
pi_248358
ontzettend graag willeke!!
gezellig FORUM: [url]http://server6.ezboard.com/btheforum63401[/ur]
pi_248359
quote:
op 02-18-2000 om 12:45 PM schreef Ted het volgende:

bij voorspel.nu wordt er gevraagt wie moet opkrassen
bij de bus gaat het stemmen over wie mogen blijven en dan krijgen ze de keus uit de 3 minst populaire, DAS WEL EEN VERSCHIL
als ik baas was : oprotten met seki

[Dit bericht is gewijzigd door gtotep (Datum 18 Februari 2000).]

vrijdag 18 februari 2000 @ 16:45:00 #16
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_248360
Willeke en anders die langharige tekkel sjekIEHH)
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_248361
Seki of Jop

Seki door zijn vrouwonvriendelijke machogedrag, lijkt Stallone wel in een Rambo-film.
Jop door zijn constante gepraat over seks en "kijk mij eens lekker knuffelen"

vrijdag 18 februari 2000 @ 19:00:00 #18
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_248362
op dit moment op de sbs site

emeralda 28%

gevolgd door Zeiky, Tessa en Büllent, die alledrie maar liefst TIEN % hebben....

Ben eigenlijk wel héél benieuwd naar "de mens achter de stemmers op Zeiky"

(of is dát nou voer voor Psychologen?

vrijdag 18 februari 2000 @ 19:18:00 #19
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_248363
Sjees,

van mij mag Jop d'r nu wel uit. Die gaat puur voor de winst! Bellen met je mama: "Kom op! Wie zijn de favorieten??!!"
Aan de andere kant: Wie gaat daar niet voor de winst?! Silly me!

Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_248364
quote:
op 02-18-2000 om 03:01 PM schreef King Ð het volgende:
HELP SEKI TERUG DE HAVENS IN

JA ! PLONS

En Jop erachteraan als het kan

vrijdag 18 februari 2000 @ 20:58:00 #21
2261 seven of nine
I am Annika Hansen, human
pi_248365
Duw Willeke d'r alsjeblieft dan ook gelijk er achteraan.
Opgeruimd staat netjes.
Logic is irrelevant.

vrijdag 18 februari 2000 @ 20:58:00 #22
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_248366
Hebben we niets geleerd van Big Brother?
De irritantste mensen moeten juist blijven!!!
Anders krijgen we weer van die saaie televisie.

ja toch? niet dan?

Gewoon lekker
  vrijdag 18 februari 2000 @ 21:02:00 #23
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_248367
Als het aan SBS6 ligt mag Antonette vertrekken. Ze hebben op debus-site alvast haar foto uit het bovenste balkje verwijderd!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_248368
Tja, diefiguren zorgen wel voor spanningen. Maar die ontiechelijke zeikstem van Willeke ben ik nu wel zat. Liever Willeke eruit dan Seki. Hoewel ik dat ook 100x nix vind.
En Esmeralda heb ik nu ook wel gezien. Leuk ding, maar niets waard. Dus willeke eerst, dan Esmeralda en dan Seki
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_248369
In elk geval mogen voorlopig blijven:
Seki + Willeke (want die maken tenminste ruzie)
Aziz (maar weinig mensen kunnen zo slap lullen)
Esmeralda (commentaar overbodig)
Bullent (als lustobject voor esmeralda)
Esmee (ja, waarom eigenlijk?)

De rest mag van mij weg

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')