HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 september 2009 18:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nou een circle jerk groepje lijkt me anders zo gek nog niet![]()
Hangt ervan af wat toch, bepaalde dingen vragen niet om subgroepjes
andere daarentegen wel zoals literatuur, films, sport etc
gelijke intresses, vrienden kring uitbreiden,
saai lijkt me dat niet echt
Of je stuurt ons wat toequote:Op donderdag 24 september 2009 18:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, stuur eens wat deze kant op.
kan jaquote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Dat kan je toch met iedereen doen?
Ik las vorige week dat 7 op de 10 agenten niets van homo's binnen het korps moest hebben. (Regio Den Haag was dat).quote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
Trouwens, wat ik nu bedenk, nu ik me herinner waardoor de discussie startte: zo'n roze bedrijfsnetwerk gaat waarschijnlijk meer om homovriendelijk beleid in die bedrijven dan leuk tijdverdrijf. Bij de politie is ook een roze netwerk, om de acceptatie van homoseksuele agenten enzo te bevorderen.
what's your pleasure, sir?quote:
Ik dacht 1 op de 5... Nog steeds te veel maar 70% lijkt me wat overdrevenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik las vorige week dat 7 op de 10 agenten niets van homo's binnen het korps moest hebben. (Regio Den Haag was dat).
Ze hebben blijkbaar Justice niet gezien..![]()
nja het kwam een beeeetje over als een preek vanaf de troonquote:Op donderdag 24 september 2009 18:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wordt er niet vrolijker van![]()
alsof ik niet gevochten zou hebben, ja hij zegt wel dat ie het niet zo bedoelt maar zo lees ik het wel
en misschien is het wel een makkelijkere weg, maar waarom altijd de moeilijkste weg nemen, waarom altijd moeten strijden voor je bestaansrecht
af en toe wil ik ook gewoon zorgeloos kunnen hobbyen
o ja, 1 op 5.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht 1 op de 5... Nog steeds te veel maar 70% lijkt me wat overdreven
haha jaquote:Op donderdag 24 september 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, Belgie
Snap trouwens niet goed wat er mis mee is, als je maar niet in slaap valt daarna. Je kunt later best weer verder om je partner aan zijn/haar trekken te helpen.
nah, er is er ook niets mis mee, maar doet me denken aan de film Spetters. Dat zo'n jongen met René S. ligt te bangen. Is ie binnen een halve minuut klaar. En dan zegt zij: Maar ik ben nog koud.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, Belgie
Snap trouwens niet goed wat er mis mee is, als je maar niet in slaap valt daarna. Je kunt later best weer verder om je partner aan zijn/haar trekken te helpen.
wat is het stil hier.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:35 schreef wonderer het volgende:
Oh, leuk idee voor een G_E poll: hoe snel kom jij klaar
Spettersquote:Op donderdag 24 september 2009 18:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nah, er is er ook niets mis mee, maar doet me denken aan de film Spetters. Dat zo'n jongen met René S. ligt te bangen. Is ie binnen een halve minuut klaar. En dan zegt zij: Maar ik ben nog koud.![]()
Tuurlijk, je kan altijd nog een tweede of derde keer.
Nederlander zijn luidruchtiger ja, maar dit leek wel Probleemwijken meets Topmodelquote:Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef Desmonkey het volgende:
Van Del tot Dame meetsBenelux
Next Top Model .
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja het kwam een beeeetje over als een preek vanaf de troon![]()
no pun intended
Nee want ik kon dus de kookwekker niet vindenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is het stil hier.
o ja, iedereen is aan de slag met een stopwatch![]()
ben nog op de helft.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spetters
Heb je mijn boek al uit?Nog vijf maanden voor het tweede deel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |