Zoals iedereen al wel weet ben ik een gezonde, blonde, studerende jongen. En omdat ik geen spoorknor ben woon ik gewoon in de stad waar mijn universiteit ook zit, namelijk Amsterdam. Echter, omdat mijn ouders ergens anders wonen was ik gedwongen op kamers te gaan. Daar woon ik nu zo'n 3 jaar, en alles is goed geregeld. Tuurlijk, soms zijn er wat problemen met je huisgenoten en soms bakken ze helemaal niks van het eten, maar over het algemeen kunnen we goed met elkaar opschieten.
We hebben gewoon een gedeelde keuken, badkamer en woonkamer en ieder zijn eigen 14 m2 voor een heel redelijke prijs, maar dit betekent wel dat je enkele voorzieningen moet delen. Helaas gaat niet iedereen hier even voorzichtig mee om. Nu is een van mijn huisgenoten, ik weet niet hoe ik het kan indekken dus ik zeg het maar meteen, een HBO'er, en dus wat minder bedeeld op bepaalde niveau's. Bijvoorbeeld afwassen, dat is voor hem een opgave. Normaal doen we dat met zijn 2en of 3en, maar dit keer ging hij het alleen proberen.
Het resultaat:
![]()
In de douche.

.