Helemaal naar de grote stad dorp of in de lokale c1000quote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef blomst het volgende:
zo op de fiets naar de winkel geweest, flink toch
En natuurlijk gaat alles goed! Wat voor een klein baantje?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Anywayz, ik heb een klein baantje als alles goed gaat!
Oh echt!?!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:18 schreef Noek het volgende:
Wat volwassen toch weer.
Anywayz, ik heb een klein baantje als alles goed gaat!
Fietsen! Spinning-instructrice.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En natuurlijk gaat alles goed! Wat voor een klein baantje?
Geweldig!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:22 schreef Noek het volgende:
Fietsen! Spinning-instructrice.
Ik mag iig de opleiding doen.
Kotsen is over.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh echt!?!![]()
Wat goe-hoed! watdanwatdan?!
En hoe is het met de kotsende koortskinders?
Ja, ik was een poosje geleden al gevraagd en vanmorgen gesprek gehad met tha manager en ja...JAAA!quote:Op donderdag 24 september 2009 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch helemaal op jouw lijf geschreven! Is dat een interne opleiding van je sportschool? En hoe ging dit fietswiel rollen?
Jezus.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verschrikkelijk nieuws.
[IM] Manu, deze is voor jou.
Ik ook, kan aan niets anders denken eigenlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Daar ben ik dus al de hele ochtend van de rel van.
C1000 zit daarquote:Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Helemaal naar de grote stad dorp of in de lokale c1000(of poiesz, wat zit daar bij jullie?)
ik schrik me rot. Waaraan is hij precies overleden?quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Verschrikkelijk nieuws.
[IM] Manu, deze is voor jou.
Daar dacht ik vanmorgen ook aan. Dat waren leuke tijden.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zat en zit nu helemaal te denken aan de OS van vorig jaar, samen nacht na nacht die beelden volgen
Ik ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Marrije, ik moet huilen en lachen tegelijk van je bonsaiboom.![]()
![]()
Dat was het eerste waar ik aan moest denken om erbij te posten.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Marrije, ik moet huilen en lachen tegelijk van je bonsaiboom.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |