Was geheel aan me voorbij gegaan. Maar ok, dan. Ik begrijp het wel, ergens heeft ze wel een punt. Maar ja, meestal is dat een fase, waait wel weer over, die ongezonde sfeer waar ze het over heeft. Dus, dat ze zich snel maar weer mag laten zien. En zo niet, ook goed natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[RLS SC #293] 52 graden richting Nijmegen. (de laatste post van d'r )
Nooit, maar die zit graag in de luwtequote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie vergeten nachtzuster toch niet.
Een éénlingweg voert door haar land, ze trekt haar eigen spoorquote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was geheel aan me voorbij gegaan. Maar ok, dan. Ik begrijp het wel, ergens heeft ze wel een punt. Maar ja, meestal is dat een fase, waait wel weer over, die ongezonde sfeer waar ze het over heeft. Dus, dat ze zich snel maar weer mag laten zien. En zo niet, ook goed natuurlijk
En terechtquote:Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een éénlingweg voert door haar land, ze trekt haar eigen spoor
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:PVV eist opheldering over KNMI
AMSTERDAM - De PVV is geschokt door de foutmetingen van het KNMI. De partij van Geert Wilders wil dan ook snel opheldering van minister Cramer (Milieu) over het feit dat in De Bilt jarenlang foute temperaturen zijn gemeten door de verkeerde opstelling van een thermometer.
"Het KNMI stelt al jaren dat de temperatuurstijging van Nederland en de rest van de wereld is toe te schrijven aan menselijke CO2-uitstoot. Hoe kunnen zij deze bewering volhouden nu blijkt dat zij al jaren een temperatuur meten die een halve graad te hoog uitvalt?", aldus PVV-Kamerlid en woordvoerder milieu Richard de Mos.
One down, one to go.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had niet het idee dat haar afscheid voorgoed was. Dat hoop ik tenminste niet, want Talitha en ik vormen een undercover Eindhovuh kliek.
Dat is er één in de categorie "Lekker belangrijk"quote:Op donderdag 24 september 2009 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Wordt tijd dat ze die gasten van de PVV eens gaan temperaturen![]()
[..]
Liever wel.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ben je aan het dissen?quote:
Jij, ik vergeet liever iemand dan dat ik er een probleem van maak.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer rancuneus?
Jij en vergetenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jij, ik vergeet liever iemand dan dat ik er een probleem van maak.
Dan is het goed!quote:
Lekker, ik heb net bruine boterhammen met runderrookvlees meester gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan is het goed!
Burp. Dat was een lekkere lunch, mét buffelmozzarella.
Direct op de man spelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Laat ik het anders zeggen, toen NZ hier al van het scherm verdwenen was, was jij nog redelijk maagd. NZ heeft hier niet of nauwelijks mensen lastig gevallen. Integendeel, ze koos ervoor om bij enig gezeik te vertrekken omdat ze "gedoe" niet echt trok.
Nadien kwam jij pas echt op het toneel hier om via huwelijksaanzoeken aan Fann, via Honeybunny uiteindelijk bij Juud te landen in Zandvoort.
Ik begrijp dan die opmerking van jou over NZ totaal niet.
Hopelijk zijn ze er in jouw matenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
En nu ben ik even weg (pakken kopen).
Zolang ik ze maar kan betalen.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze er in jouw maten![]()
[ afbeelding ]
Jij speelt hier op de vrouw, namelijk NZ. Dat was nergens voor nodig.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:02 schreef Dementor het volgende:
[..]
Direct op de man spelen.
Ik ben al op Fok sinds 2004, check de feiten voordat je blaat.
Laters.
Oh en gewoon contact via pm is iets heel anders dat zou jij toch moeten weten *kuch* kuch*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |