Nou. . . LS is toch de enige die Manu ooit eens heeft gezien? En ze lagen de hele tijd met elkaar overhoop. Het is wel toevallig dat ze min of meer vanaf hetzelfde moment hier niet meer posten. Al laat LS zijn neus op TBO nog weleens zien en Manu helemaal niet meer.quote:Op donderdag 24 september 2009 10:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien omdat het bijna een rel werd tussen die twee
Misschien juist daarom? Dat je anoniem eea wil delen?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, geveinsd![]()
Je gooit hier wel je hele privéleven op Fok! over je echte naam doe je dan wel weer moeilijk.
Maar TBO is wel het forum waar Manu het laatst heeft gepost.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . LS is toch de enige die Manu ooit eens heeft gezien? En ze lagen de hele tijd met elkaar overhoop. Het is wel toevallig dat ze min of meer vanaf hetzelfde moment hier niet meer posten. Al laat LS zijn neus op TBO nog weleens zien en Manu helemaal niet meer.
Dat kan ik anders gewoon zien hoor.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, ik heb er geen zin in dat de buurvrouw dagelijks op Fok! kan lezen wat en wanneer ik zit te posten.
Nou nee hoor. Ik gooi hier stukken neer die ik wil delen, een heel groot deel blijft echter privé.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:39 schreef Deisyy het volgende:
Je gooit hier wel je hele privéleven op Fok! over je echte naam doe je dan wel weer moeilijk.
Ja dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien juist daarom? Dat je anoniem eea wil delen?
Kijk! Zo komen we ergensquote:Op donderdag 24 september 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar TBO is wel het forum waar Manu het laatst heeft gepost.
Ik zie een verband
Ja, ik zat al even aan jou te denken toen ik over de buurvrouw begonquote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat kan ik anders gewoon zien hoor.![]()
En heet je geen Marrije dan?
Ik heb 'm even gepikt voor: Nieuwspoort berispt Hero Brinkmanquote:Op donderdag 24 september 2009 11:40 schreef Coos het volgende:
Goed voorbeeld:
http://www.telegraaf.nl/b(...)an_aan_barman__.html
LS is niet de enige die Manu gezien heeft.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou. . . LS is toch de enige die Manu ooit eens heeft gezien? En ze lagen de hele tijd met elkaar overhoop. Het is wel toevallig dat ze min of meer vanaf hetzelfde moment hier niet meer posten. Al laat LS zijn neus op TBO nog weleens zien en Manu helemaal niet meer.
Je hebt het nu over je tetten denk ik? Maar die waren al eens in beeld hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee hoor. Ik gooi hier stukken neer die ik wil delen, een heel groot deel blijft echter privé.
Dus daar zal ik het dan wel niet over hebben ...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je hebt het nu over je tetten denk ik? Maar die waren al eens in beeld hoor
Ja, waar is Versabommie eigenlijk?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Versabommie was ook op die meet waar Manu en LS samen waren
Is die niet heer en meester in de TBO-SC?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef Marrije het volgende:
Ja, waar is Versabommie eigenlijk?
Die is samen met Manu verdwenenquote:Op donderdag 24 september 2009 11:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, waar is Versabommie eigenlijk?
Ah, zou kunnen, ik kijk daar nooit meerquote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is die niet heer en meester in de TBO-SC?
Ik ook niet. Maar een tijd terug had hij daar een hele schare van die Hyverige vrouwen om zich heen. En leek ie zich daar als een vis in het water bij te voelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:
Ah, zou kunnen, ik kijk daar nooit meer
Dan zal hij vast bezig zijn met z'n dertiende scheidingquote:Op donderdag 24 september 2009 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar een tijd terug had hij daar een hele schare van die Hyverige vrouwen om zich heen. En leek ie zich daar als een vis in het water bij te voelen.
Nee, dat was geen grapje. Ze was moe van het gehakketak hierquote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Marrije het volgende:
Wat zei jij nou over Thalita, NMNS? Heeft zij hier gedag gezegd? Of was dat een grapje.
Klopt. Maar ik had niet het idee dat haar afscheid voorgoed was. Dat hoop ik tenminste niet, want Talitha en ik vormen een undercover Eindhovuh kliek.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, dat was geen grapje. Ze was moe van het gehakketak hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |