Heb ik gedaan maar er staat bar weinig in.. geen e-mail adressen of iets bruikbaars..quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef Thetallguy het volgende:
Een msnlog wat een keer door iemand aan jou verstuurd is? (mijn ontvangen bestanden)
Of open het en kijk wat er in staat
Vreemd.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:58 schreef benenjerryijs het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar er staat bar weinig in.. geen e-mail adressen of iets bruikbaars..
Eerder spyware dan een virus. En ja, msn is vrij gevoelig voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:16 schreef benenjerryijs het volgende:
Zeker weten dat er niemand achter heeft gezeten verder.. Ik zat zelf aan een virus te denken maar kan het niet echt onderbouwen en kom via google ook weinig verder. Niemand een idee? Kan het een virus zijn?
M'n moeder heeft geen toegang tot mijn laptop want die woont niet in hetzelfde huis)quote:Op woensdag 23 september 2009 21:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Je moeder gaat vreemd met ene Jan
In theorie wel, maar waarom zou iemand dat doen? Het is compleet zinloosquote:Op woensdag 23 september 2009 21:56 schreef benenjerryijs het volgende:
Wordt er niet wijzer van..kan het een virus zijn of iemand die mijn pc gehackt heeft?
Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\boxter124919353336\Geschiedenis\quote:Op woensdag 23 september 2009 22:10 schreef Flurry het volgende:
Wat is de naam van de folder waar dat log in staat?
IE 6quote:Op woensdag 23 september 2009 @ 21:23 schreef benenjerryijs het volgende:
Ik heb een screenshot er van gemaakt en geupload:
http://img14.imagevenue.c(...)enshot_122_125lo.JPG
en je kent niemand met een "boxter@" email adres?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:13 schreef benenjerryijs het volgende:
[..]
Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden\boxter124919353336\Geschiedenis\
Nee helaas niet..quote:Op woensdag 23 september 2009 22:26 schreef Flurry het volgende:
[..]
en je kent niemand met een "boxter@" email adres?
Daar dacht ik ook al toen ik het lasquote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef IQM het volgende:
't Is nou niet echt een gesprek te noemen, hè,, gezien de data...
Is pop-up/reclame.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:45 schreef Mejuffrouw het volgende:
Waarom krijg ik eerst een webcamsite als ik je link open?
Zo, die zal verschrikt hebben opgekekenquote:Op woensdag 30 september 2009 16:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb weleens gehad dat msn op 1 of andere manier schermnamen door elkaar haalde en ik tegen iemand anders dan bedoeld zat te pypen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |