Je moet aannemelijk maken dat je het product normaal gebruikt hebt en niet misbruikt. Als de laptop geen sporen van valschade heeft, en de USB poorten ook niet beschadigd zijn, dat is het aannemelijk dat er fysiek niets gebeurd is met de laptop.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:57 schreef Dennis101 het volgende:
Je hebt een jaar volledige fabrieksgarantie, daarnaast heeft een product een bepaalde levensduur waaraan deze moet voldoen. Als er iets defect gaat na een jaar moet je alleen wel aan kunnen dat een fabricagefout is en geen gebruikersfout.
Waar zie jij tegenstrijdigheden? Ik zie alleen maar aanvullingen. En dat jij moet kunnen aantonen dat het een fabrieksfout is, is nou net de truc waarom zoveel winkeliers/fabrikanten er mee weg komen om te zeggen dat je geen recht op garantie hebt.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef rinzzz het volgende:
De reacties zijn wederom een beetje tegenstrijdig en zodoende niet voldoende om dit hardop te kunnen zeggen tegen de producent van de laptop. Hoe kan ik bijvoorbeeld aantonen dat het niet mijn schuld is, en de regel "dit is niet van toepassing wanneer het product bij gebruikt voor langere tijd geen gebreken heeft getoond" geeft me ook al niet al te veel houvast aangezien het dus inmiddels 1,5 jaar geleden is.
Je moet helemaal niet bij de producent zijn, maar bij de winkelier waar je het product gekocht heb.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:34 schreef rinzzz het volgende:
De reacties zijn wederom een beetje tegenstrijdig en zodoende niet voldoende om dit hardop te kunnen zeggen tegen de producent van de laptop. Hoe kan ik bijvoorbeeld aantonen dat het niet mijn schuld is, en de regel "dit is niet van toepassing wanneer het product bij gebruikt voor langere tijd geen gebreken heeft getoond" geeft me ook al niet al te veel houvast aangezien het dus inmiddels 1,5 jaar geleden is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |