Hoi Bobseflops!quote:
Ik moest er heulmaal voor omrijden ensowquote:Op donderdag 24 september 2009 11:08 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, de ingang van het Zernike staat onder water. Altans, die vanaf het park Selwerd. Die gasmannetjes hebben waarschijnlijk een waterleiding geraakt.
Toffe mensen fietsen via Paddepoel.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik moest er heulmaal voor omrijden ensow
Normaal altijd, maar moest vandaag even via radio.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Toffe mensen fietsen via Paddepoel.
Welkom bij de clubquote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Ik wil niet meer studeren, ik wil niet meer studeren, ik wil niet meer studerennnnn.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Ik wil niet meer studeren, ik wil niet meer studeren, ik wil niet meer studerennnnn.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Ik hoef nooit meer te studeren, ik hoeft nooit meer te studeren, ik hoef nooit meer te studerennnnn.
lkkre instellign het jaar is net begonnen!!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:58 schreef Bob. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |