Neeeeeeeeeeequote:Op woensdag 23 september 2009 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Aan de voor of achterkant?
Wat heb jij dan, pijn in je reet als je je verslikt
Voel je helemaal niets aan de achterkant? En hoe kun je iets aan de voorkant voelen, ik heb dat nog nooit gehadquote:Op woensdag 23 september 2009 18:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat een toeval, en nog geen minuut later verslik ik me in m'n water
Vreemd genoeg voel ik het alsnog gewoon in m'n luchtpijp, in plaats van m'n endeldarm.
-edit:
Ah op die manier.. Mja het zit er een beetje tussenin denk ik zo.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:40 schreef Sm0keZ het volgende:
Aan de voor of achterkant?
Wat heb jij dan, pijn in je reet als je je verslikt
ik wil echt weten hoe dat voeltquote:Op woensdag 23 september 2009 21:38 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
![]()
ot: meestal aan de voorkant als ik me verslik
ik besef me nu dat ik het verslikken heel anders ervaar en ik me niet meer moet inleven in mensen die over verslikken pratenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:50 schreef Cobratjuh het volgende:
ja gewoon een beetje druk op je borst ja en vlak daarna erg hoesten zeg maar naja dan is het wel weer weg
hoe ervaar jij het verslikken dan???quote:Op woensdag 23 september 2009 21:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik besef me nu dat ik het verslikken heel anders ervaar en ik me niet meer moet inleven in mensen die over verslikken praten
Als een grote druk op m'n rug, ik voel helemaal NIETS aan de voorkant.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
hoe ervaar jij het verslikken dan???
misschien is dat wel per persoon verschillend ofzo je hebt ook mensen die meteen beginnen en helemaal niets voelenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als een grote druk op m'n rug, ik voel helemaal NIETS aan de voorkant.
m'n zusje is de enige die het verslikken op dezelfde manier ervaart als ikquote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
misschien is dat wel per persoon verschillend ofzo je hebt ook mensen die meteen beginnen en helemaal niets voelen
Ik had een keer een komkommer vastzitten, dat was echt pijnlijk, het leek echt een half uur te duren voordat ik 'm eruit kreeg, maar in werkelijkheid was het maar 5 minutenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:40 schreef Supersoep het volgende:
Godsamme, doodeng vind ik dat hé. Ik weet nog dat ik een tosti at, en een stukje half-gesmolten kaas bleef in m'n keel hangen. Dat is weer iets anders dan verslikken, maar toch, na een halve minuut begon het gelukkig naar beneden te glijden.
En daarna kon ik drie minuten lang niet praten.
Je weet hoe raar dat klinkt?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had een keer een komkommer vastzitten, dat was echt pijnlijk, het leek echt een half uur te duren voordat ik 'm eruit kreeg, maar in werkelijkheid was het maar 5 minuten
Die kwam vast te zitten in je cervix?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had een keer een komkommer vastzitten, dat was echt pijnlijk, het leek echt een half uur te duren voordat ik 'm eruit kreeg, maar in werkelijkheid was het maar 5 minuten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |