quote:Op woensdag 23 september 2009 16:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is zo'n shirt waarvan die streepjes méér oplichten naarmate je dichter bij een draadloos internetpunt komt. Roept er zo'n andere nerd blij:
Twee keer zelfsquote:Op woensdag 23 september 2009 16:35 schreef Airlocker het volgende:
Wie is hier nou de nerd, jij toch. Met je blijven zitten
Jammer, ze hebben me al wel geaccepteerd. Het heeft alleen geen zin om mensen in je klas te gaan afzeiken als je er nog een heel jaar bij ze in de klas moet zittenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef Beauregard het volgende:
TS is is jaloers op dat shirt en baalt van het feit dat hij niet wordt geaccepteerd door zijn 'nieuwe klas'.
Gelukkig is hij wel zo dapper om dit topic te openen, i.p.v. zijn problemen met dat shirt met de persoon in kwestie te bespreken. Chapeau.
vèèèèètquote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
Ik heb er eentje met een kruis erop. Wanneer er een neger in de buurt komt begint hij te branden.
Jarenlang basisonderwijs en nog weet je niet dat het "een t-shirt DAT DE sterkte" moet zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jarenlang technologische ontwikkeling binnen de ICT en wat krijgen we: een t-shirt die te sterkte van een WLAN signaal aangeeft
Kanker hey
Ik ben toch ook degene die is blijven zittenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:39 schreef Waaghals het volgende:
Een echte nerd was niet blijven zitten hoor
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
Ik heb er eentje met een kruis erop. Wanneer er een neger in de buurt komt begint hij te branden.
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:38 schreef boskameel het volgende:
Dat heb ik nog nooit aangeraaktquote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echte nerd spelen teveel WoW waardoor ze blijven zitten
Welk level zit je character TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |