abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248328
In dit topic kunnen we gele kaarten uitdelen aan een ieder die ons inziens de regels in de Bus overtreden, als die tenminste ooit echt duidelijk worden. Misschien wordt het wel een kaartenregen voor SBS6. Oke Go !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_248329
Een gele kaart aan iedereen die in contact ging met die 'beroemde'schaatser, want volgens mij heb ik toch echt gelezen dat ze niet met buitenstaanders mogen praten.
Maar ja, in de supermarkt doen ze het trouwens ook......
  donderdag 17 februari 2000 @ 23:30:00 #3
2646 webber
Enough already
pi_248330
Hmm... volgens mij is de eerste die een gele kaart verdiend heeft, de organisatie achter dit geweldige gebeuren is?

Die zijn er voor verantwoordelijk dat ik tegenwoordig 3 kwartier per dag naar over maandverbandjes discussierende Willekes zit te kijken.

donderdag 17 februari 2000 @ 23:36:00 #4
2029 Prole
dicere est facere
pi_248331
quote:
op 02-17-2000 om 11:30 PM schreef webber het volgende:
Hmm... volgens mij is de eerste die een gele kaart verdiend heeft, de organisatie achter dit geweldige gebeuren is?

Die zijn er voor verantwoordelijk dat ik tegenwoordig 3 kwartier per dag naar over maandverbandjes discussierende Willekes zit te kijken.

Nee hoor, daarvoor ben jij zelf verantwoordelijk.

Prole

vrijdag 18 februari 2000 @ 00:35:00 #5
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_248332
Hoi dit is mij de Dolphin,

Ik vindt dat Esmee alleen al voor haar stem een gele kaart zou moeten krijgen

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.

pi_248333
Erben Wennemars , die straalde het gewoon uit dat hij er geen zin in had , maar was er gewoon ff bijgesleept door de regie
  vrijdag 18 februari 2000 @ 01:19:00 #7
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_248334
* speedcore geeft buzzer bij deze een gele kaart.

* speedcore vond dolphin`s stukje over de bewoners namelijk wel leuk, en vondt het niet leuk dat buzzer dat stukje op slot heeft gedaan.

* speedcore hoopt dat buzzer voortaan niet meer beslist wat wij leuk vinden.

en verder nog een gele kaart voor seki, creep van de (nieuwe) eeuw, wat een psychopatische uitdrukking heeft die vent zeg. die kaart krijgt ie dus voor z`n overheersende"ik heb gelijk omdat ik het ben"houding

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  vrijdag 18 februari 2000 @ 02:38:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_248335
ken de kaarten regels niet, maar wil toch Buzzer ook een gele kaart geven

* Quenda vraagt zich af wat er bij 2 gele kaarten gaat gebeuren.

vrijdag 18 februari 2000 @ 02:44:00 #9
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_248336
he beautiful purple one ik geloof dat het niet meer nodig is, het topic is weer open gegaan.

* speedcore trekt em weer in de grensrechter zal het wel fout gezien hebben.

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_248337
Een gele kaart voor diegene van sbs die
verzon om Erben Wennemars te kakken te
zetten met dat shuttletje. Ze hadden toch
wel even kunnen uitzoeken of er deelnemers
waren die verstand van schaatsen hadden.
Ik vond het tenenkrommend voor Erben
's nachts veel plezier<BR>overdag een dooie pier<BR>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')