FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Genaaid door KPN
Heider00sjewoensdag 23 september 2009 @ 14:03
Hallo,

Ik zal het kort houden. Enkele maanden geleden heb ik mijn Hi30 abbo omgezet naar een abbo waarbij ik 9,95 per maand zou betalen. Dit heb ik via de klantenservice telefonisch om laten zetten. De mevrouw die ik toendertijd aan de telefoon had, raadde mij aan om voor het 9,95 abbo te kiezen ivm mijn belgeschiedenis.

Nu ben ik het met twee dingen niet eens. Ik blijk nu een KPN abbo te hebben terwijl ik eerst altijd Hi had. Maar ik wil geen KPN! Blijkbaar zitten ze op dezelfde servicelijn
Ten tweede betaal ik nu gewoon 50 euro (!!) per maand, terwijl ik minder bel- en sms minuten gebruik dan voorheen.

Nu ben ik toch gewoon opgelicht, of zie ik dat verkeerd? Ik zit nu aan een nieuw abbo vast van twee jaar(!!) En betaal me scheel aan KPN.
Ik wil hier vanaf, wat mij vrij logisch lijkt, maar hoe kan ik dit het beste aanpakken? Over enkele maanden ga ik voor een half jaar naar Curacao, en dan betaal ik me nog scheler.

groetjes Anne!
Urowoensdag 23 september 2009 @ 14:04
... Genaaid
_Flash_woensdag 23 september 2009 @ 14:04
Wat staat er precies in de overeenkomst over kosten e.d.?

Trouwens Hi is gewoon een merknaam van KPN.
Guppywoensdag 23 september 2009 @ 14:07
Ga verhaal halen bij de KPN winkel (voorheen Primafoon). En daarna nooit meer telefonisch iets wijzigen. Is namelijk een garantie voor dit soort problemen bij KPN.
Rekkiewoensdag 23 september 2009 @ 14:09
JumpingJackywoensdag 23 september 2009 @ 14:32
F04woensdag 23 september 2009 @ 16:04
Debitel is erger
vogeltjesdanswoensdag 23 september 2009 @ 19:44
Binnen 7 dagen kan je er nog van af. Wet koop op afstand.
JumpingJackywoensdag 23 september 2009 @ 19:54
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
Binnen 7 dagen kan je er nog van af. Wet koop op afstand.
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Heider00sje het volgende:
......Enkele maanden geleden heb ik mijn Hi30 abbo omgezet naar een abbo waarbij ik 9,95 per maand zou betalen......
Heider00sjewoensdag 23 september 2009 @ 20:27
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]


[..]
Erg vervelend inderdaad Kan dus niks meer ondernemen denk ik?

Sowieso nooit meer iets met KPN te maken hebben in ieder geval
Bradwoensdag 23 september 2009 @ 20:35
Hoe kan het dat je 50 euro betaald terwijl je akkoord bent gegaan met een 9,95 abbo? Ergens vertel je niet de complete waarheid.
swollywoodwoensdag 23 september 2009 @ 20:38
Bij die 9.95 zul je wel niet veel belminuten krijgen en bellen buiten de bundel kost bij Hi/KPN 30 eurocent/minuut.
Xcaliburwoensdag 23 september 2009 @ 21:01
Ja, ik ben wel benieuwd waar die 50 euro uit bestaat?
Diverse_Realitywoensdag 23 september 2009 @ 21:04
quote:
Op woensdag 23 september 2009 14:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Ga verhaal halen bij de KPN winkel (voorheen Primafoon). En daarna nooit meer telefonisch iets wijzigen. Is namelijk een garantie voor dit soort problemen bij KPN.
En dan bellen de medewerkers daar naar de klantenservice van KPN...
seetjaiwoensdag 23 september 2009 @ 21:30
Waarom ga je online het dan niet omzetten ipv bellen naar de klantenservice
Heider00sjewoensdag 23 september 2009 @ 22:52
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:01 schreef Xcalibur het volgende:
Ja, ik ben wel benieuwd waar die 50 euro uit bestaat?
Ik ben nu bij iemand op visite, morgen werken. Ik zoek het morgenavond even precies op dan ben ik weer thuis. Ik heb namelijk de telefoonrekening
Heider00sjewoensdag 23 september 2009 @ 22:53
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:30 schreef seetjai het volgende:
Waarom ga je online het dan niet omzetten ipv bellen naar de klantenservice
Ik wist niet dat dit mogelijk is/was.
vogeltjesdanswoensdag 23 september 2009 @ 22:59
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]


[..]


Oh ja. Overheen gelezen
smartiesssswoensdag 23 september 2009 @ 23:04
Kijk eens in de specificatie naar de kosten van bellen naar vaste nummers.......bij mij was dat al 50 euro per maand extra
heb het direct opgezegd
Guppydonderdag 24 september 2009 @ 06:45
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Diverse_Reality het volgende:

[..]

En dan bellen de medewerkers daar naar de klantenservice van KPN...
Geeft toch niet? Als er maar een oplossing komt