Bij jou komt alles te laatquote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef 3keernix het volgende:
Niet helemaal want bji mij liggen nog de blaadjes
Deze komen ook geen vuil ophalenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:37 schreef Biancavia het volgende:
Wees blij dat je niet in Spanje woont. Daar komen ze 's nachts het vuil ophalen.
Kloptquote:
Denk dat je beter een bezem kan kopenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef 3keernix het volgende:
Niet helemaal want bji mij liggen nog de blaadjes
KloptIk ga een horloge kopen nu!
werkeloosquote:Op woensdag 23 september 2009 11:43 schreef Agiath het volgende:
Vorige week 3x 's ochtends wakker geworden omdat een hoveniers bedrijf met die snijunits het onkruid aan het verwijderen waren voor. Wat een pokke herrie
Daar heb ik de blaadjes mee weg proberen te vegen maar toen kwam er een windvlaag en toen heb ik het opgegevenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Denk dat je beter een bezem kan kopen![]()
11:36 vroeg?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Klacht lijkt me duidelijk genoeg![]()
Kunnen ze geen stille machientjes maken of zo![]()
Antiklacht: als hij is geweest is de straat en de goot weer helemaal schoon
Studentquote:
Was al om 9.30 uurquote:
dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 23 september 2009 11:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Was al om 9.30 uuren probeerde al die tijd tot 11.36 het te vergeten maar lukte niet
![]()
WerkeloosZiek thuis
Ziek thuis? Je bent terminaal? Anders gewoon lekker werken...quote:Op woensdag 23 september 2009 11:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Was al om 9.30 uuren probeerde al die tijd tot 11.36 het te vergeten maar lukte niet
![]()
WerkeloosZiek thuis
Jij bent zeker nu ook thuis?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:56 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Ziek thuis? Je bent terminaal? Anders gewoon lekker werken...
Beetje lopen zeiken op ventjes die wel werken terwijl jij truttig thuis zit "ziek te zijn".
In wat voor bos woon jij dat ze twee keer per dag blaadjes komen vegen?quote:Op maandag 28 september 2009 14:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist weer veegwagentje geweestmaar nu om 13.52 uur
![]()
![]()
![]()
Het kan dus wel smiddags vegen![]()
quote:Op maandag 28 september 2009 14:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In wat voor bos woon jij dat ze twee keer per dag blaadjes komen vegen?
TS is een kabouter
Ha, hier komen ze nog niet eens 2 keer per maand. Maar ik woon dan ook in de ghetto.quote:Op maandag 28 september 2009 14:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
TS is geen kabouter
![]()
TS woont in Zuid superduur superduur![]()
![]()
en ze komen twee keer per week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |