Den Haag is een stad!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef Jesse_ het volgende:
Wehehe TS woont in een dorp waar ze het vuilnis nog op komen halen
Jij moet het zelf naar de stort brengen ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef Jesse_ het volgende:
Ondergrondse vuilopvang FTWquote:Op woensdag 23 september 2009 11:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jij moet het zelf naar de stort brengen ofzo?
Welk dorp?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:44 schreef MarkyMarkx het volgende:
Vuilniszakken?![]()
Hier rijdt zo'n josti in zijn eentje rond in een vrachtwagen met het stuur aan de verkeerde kant en een knuppel tussen zijn benen. Dan doet ie met zo'n grijparm de container van mijn oprit pikken en dan kiep kiep klaar
Hoe dom kan je zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef Jesse_ het volgende:
Je hebt ook nog de Polen. Eerst de Polen en dan de meeuwen. Zo stond er ook een soort bankstel. Gelijk meegenomen door een Poolskiquote:Op woensdag 23 september 2009 11:55 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Ts woont in een buurt waar alleen de meeuwen het vuilnis nog mee durven te nemen
Dat dus, dat er nog gemeenten werken met zakkenquote:
Fantastisch hè. Het ruimt zichzelf allemaal op. Liep hier laatst langs een flat, had iemand een bankstel van het balkon geflikkerd. Lag onderaan bij een oma in der tuintje. Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 23 september 2009 11:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de Polen. Eerst de Polen en dan de meeuwen. Zo stond er ook een soort bankstel. Gelijk meegenomen door een Poolski
Waarom verwacht jij dat ze vroeg komen als ze altijd laat komen?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:31 schreef 3keernix het volgende:
Waarom komen ze altijd zo laat? Gisteravond mijn vuilniszakken buitengezet. Had wel verwacht dat ze vroeg zouden komen want nu ligt alles weer op straat door die kutmeeuwen. Hou Nederland Schoon!![]()
Ja, maar daar is het ook makkelijker omdat er minder auto's langs de kant van de weg staan en minder containers per vierkante meter.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:50 schreef The_Dean het volgende:
Zelfs in mijn boere plattelandsdorp komen ze gewoon met zo'n eenmans grijparm auto de containers legen.
Den Haag heeft volgens mij geen stadsrechten, dus het is een dorp.quote:
Is Den Haag een stad of een dorp? Deze vraag wordt talloze malen gesteld en blijft de gemoederen bezighouden, zeker van de Hagenaars. Want hoe zit het nu precies?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:49 schreef valek het volgende:
[..]
Den Haag heeft volgens mij geen stadsrechten, dus het is een dorp.
Voetbal.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef valek het volgende:
Ok, geen dorp maar ook geen stad. Onzijdig dus. Geen wonder dat het zo'n rare stad is waar ze niet kunnen voetballen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |