Jaa. Maar zeg het wel subtiel. Of als grapje met een serieuze ondertoon. Hoe je dat moet doen weet ik ook niet want dit zijn kutsituaties.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:40 schreef banaantjeEE het volgende:
Zeg het hem hé, zeg hem dat het niet de bedoeling is dat hij 2 handen vol neemt, maar slechts enkelen.
Ik zou het al lachend zeggenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa. Maar zeg het wel subtiel. Of als grapje met een serieuze ondertoon. Hoe je dat moet doen weet ik ook niet want dit zijn kutsituaties.
Dit soort gasten begrijpen subtiliteit niet, dus rest er slechts bot te zijn met een opmerking als "hey gast, was het eten van je moeder gisteren niet te vreten ofzo, je lijkt wel uitgehongerd!". Of iets in die trant.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaa. Maar zeg het wel subtiel. Of als grapje met een serieuze ondertoon. Hoe je dat moet doen weet ik ook niet want dit zijn kutsituaties.
Ik denk, nooit meer uitdelen en alles voor mezelf houdenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:33 schreef Biancavia het volgende:
En meneer So_Surreal_Baby, wat heeft u nu geleerd?
Wat nou subtiel?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:49 schreef 91Vos het volgende:
Zeg het terwijl je heel hard lacht en hard praat.
"Hahaha jij pakt echt veel te veel! Gierige lul dat je me bent! Hahahah"
* Wacht op nieuw KLB topic van collega; "Collega vindt dat ik gierig bent en nagelt me aan de FOK! schandpaalquote:Op woensdag 23 september 2009 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij wilde even wat zien van mijn werk in een mailbox waar alleen ik recht op hebt, ik heb toen heel subtiel op het andere scherm dit topic open laten staan![]()
Waar Fok! al niet goed voor is
Doe nog maar eens en laat hem vooral de volgende reactie goed lezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij wilde even wat zien van mijn werk in een mailbox waar alleen ik recht op hebt, ik heb toen heel subtiel op het andere scherm dit topic open laten staan![]()
Waar Fok! al niet goed voor is
Hoe druk kan je je maken over een zakje M&M's.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Doe nog maar eens en laat hem vooral de volgende reactie goed lezen.
HEY ARMOEDZAAIER, KOOP JE EIGEN VREETZOOI. DIE DAME WAAR JIJ ZOJUIST PROLETARISCH VAN GEWINKELD HEBT, VERDIEN EEN ZAK M&MS TER COMPENSATIE JIJ LAMME TREKZAK DAT JE ER BENT.
DAT DIE LAATSTE M&M IN JE VERKEERDE KEELGAT MAG SCHIETEN, AANGEZIEN IK VERWACHT DAT JE HEM MET EEN DIKKE GRIJNS OP DIE KOP VAN JE DAT DING TRIOMFANTELIJK NAAR BINNEN GOOIT.
zo.
Als zon debiel het verschilt niet kent tussen een paar, en 2 handen vol verdiend hij aan een schandpaal genageld te worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoe druk kan je je maken over een zakje M&M's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |