HIHI JA WANT TS HEEFT HET OVER DAT SOORT MOUSSE WANT ANDERE MOUSSE BESTAAT NIETTTTTTTTT RAAAHquote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef marcel-o het volgende:
mousse in een spuitbus?
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef Tamashii het volgende:
Ge-niaal.Wat voor een mouse? Haar mouse?
En ik tijgerbalsem gebruikt als glijmiddelquote:Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef Stranger het volgende:
Zo heb ik mijn tanden wel eens gepoetst met haargel, niet echt aan te raden.
Hmm.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:36 schreef marcel-o het volgende:
mousse in een spuitbus?
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:45 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En ik tijgerbalsem gebruikt als glijmiddel
Omdat het te dom is voor woorden.quote:
Jij hebt je deobus toch ook direct tegen je oksel aan?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Omdat het te dom is voor woorden.
Vandaag haalde ik ze uit m'n toilettas.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:29 schreef Meike26 het volgende:
Ik geloof TS wel hoor...
Soms staan die flesjes gewoon gevaarlijk naast elkaar in de badkamer en grijp je mis.
eens met die laatste zinquote:Tijdje geleden had ik een meevaller: Had een paar weken last van droge keel en dus ook droge hoest, dus hoestdrank gehaald, en we zetten al dit soort middelen in de badkamer. Dus kwam de hoestdrank ook op dezelfde plank te staan als waar de listerine staat. Goed ik heb dus hoestdrank in huis.
2 dagen later: Stap uit bed en poets m'n tanden. Daarna grijp ik naar de listerine...... Hmmm listerine smaakt opeens wel heerlijk zoet.
En ik dus maar geluk hebben dat ik geen hoestbui had die ochtend....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |