Ok, ik ben om. Waarom hebben we OOIT slavernij afgeschaft?!quote:Op woensdag 23 september 2009 07:53 schreef Penisbaard het volgende:
Uit bed kruipen terwijl je net lekker ligt is ook al zo lastig
Mensenrechten, de slechtste uitvinding in de geschiedenis van de mensheidquote:Op woensdag 23 september 2009 07:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ok, ik ben om. Waarom hebben we OOIT slavernij afgeschaft?!
Want de bakker smeert ook je boterhammetjes?quote:Op woensdag 23 september 2009 07:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam smorgens brood gaan maken? Ga gewoon eens af en toe naar de bakker of zo.
Vooral als je er kaas op doet , dan komt er vocht op ....quote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef Jarno het volgende:
Je brood de avond ervoor maken is vies.
Eens!quote:Op woensdag 23 september 2009 07:52 schreef Jarno het volgende:
Ik ben geen voorstander van slavernij, maar hier zou je gewoon iemand voor moeten hebben idd.
En je brood is dan of heel droog of heel koud omdat het net in de koelkast heeft gelegenquote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef Jarno het volgende:
Je brood de avond ervoor maken is vies.
Er is volgens mij een groot verschil tussen brood smeren en brood maken hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:02 schreef Jarno het volgende:
[..]
Want de bakker smeert ook je boterhammetjes?
Oh, een mod met humor. Excuus, ik was er even niet op bedacht.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is volgens mij een groot verschil tussen brood smeren en brood maken hoor.
Dat het nog zo lang duurde voordat deze voorbij kwamquote:Op woensdag 23 september 2009 08:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is volgens mij een groot verschil tussen brood smeren en brood maken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |