Vaak pas 20min laterquote:Op woensdag 23 september 2009 02:05 schreef Crutch het volgende:
Same here, ook met films bestellen. Klein meevallertje is dat je verder kan kijken vanaf het punt waar je was gebleven.
Ik probeer vanalles, stekker eruit, kanaal 999 en dan testen. soms heb ik geluk en dan doet ie het meteen weer.quote:
Ja het bestaat en ik ben al ruim 2,5 jaar een zeer tevreden klant.quote:Op woensdag 23 september 2009 08:25 schreef zovty het volgende:
UPC. Bestaat dat nog joh?
.
Ik heb daar werkelijk nog nooit een positief ervaring over gehoord en toch blijven mensen maar klant (worden).
Ik en ben dik tevreden.quote:
quote:
Wacht maar tot het niet werkt en gaat bellen. Hehequote:
Of je loopt gewoon naar de UPC winkel en regelt het ter plekkequote:Op woensdag 23 september 2009 08:39 schreef B.. het volgende:
[..]
[..]
Wacht maar tot het niet werkt en gaat bellen. Hehe
26 callcenters voordat je upc krijgt....
Kerel,ik heb 90 euro betaald voor de kabelquote:Op woensdag 23 september 2009 08:44 schreef MaGNeT het volgende:
De meeste storingen die ik aantreft met digitale TV, worden veroorzaakt door goedkope Gamma / Karwei kabels en/of oude aanelkaar geknoopte zooi.
Geen wonder dat je beeld dan na 15 minuten wegvalt.
Lul niet man!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ja het bestaat en ik ben al ruim 2,5 jaar een zeer tevreden klant.
Huichelaarquote:Op woensdag 23 september 2009 08:23 schreef karr-1 het volgende:
Ik heb het ook, hier werkt het redelijk, zij het soms wat traag.
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:47 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Kerel,ik heb 90 euro betaald voor de kabelEcht Gamma troep dus
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:44 schreef MaGNeT het volgende:
De meeste storingen [ .. ]
ook zo lekker veel keus hequote:Op woensdag 23 september 2009 08:25 schreef zovty het volgende:
UPC. Bestaat dat nog joh?
.
Ik heb daar werkelijk nog nooit een positief ervaring over gehoord en toch blijven mensen maar klant (worden).
Dus het is traag en hapert, en beperkt aanbod, internet valt regelmatig uit, traag en het wordt geknepen.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
UPC![]()
Werkt hier opzicht best goed dat On-demand, soms ietsjes traag of haperend, maar over het algemeen prima. Uitzending gemist is ook top, en word binnenkort zelfs flink uitgebreid dacht ik?
Internet ook wel redelijk tevreden over, het is wat onstabieler als ADSL, best regelmatig (1x per 2 weken ofzo) ff een uurtje uitval. Maar retesnel (7mb/s) en word ook de laatste weken weinig meer geknepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |