oohhh toastjes!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die zijn jaloers aangezien ik wél toastjes bij me had voor de kopkaas.
hoe is het met bedrijf? Veel klanten al?![]()
want het is pas fijn als er bubbels zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
oohhh toastjes!!
* Xiance heft het glas met stroeksels
CHAPEAU!
het is nog geen 5 uurquote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
want het is pas fijn als er bubbels zijn![]()
Ja, in Nederlandquote:Op woensdag 23 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikemodus]
It's five o"clock somewhere
[/mikemodus]
Wel trek de fles maar open danquote:Op woensdag 23 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikemodus]
It's five o"clock somewhere
[/mikemodus]
Toma consejo en el vino, pero decide con agua despuesquote:
je hebt dus erg weinig gedaanquote:Op woensdag 23 september 2009 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb vannacht de nacht doorgebracht met cairon, Stroekie, Ang3l en ik in een 2-persoonsbed, geeft dat een beeld van mijn nachtrust?
erg ERG ERUG onrustig geslapenquote:
goed ideequote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
Buffy is bevalleneen meisje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Toma consejo en el vino, pero decide con agua despues
het was zo'n randslaap ding, alsmaar licht weg zakken in iets van een droom waardoor droom en realitieit lijken te mengenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Stroekie het volgende:
en ik slaap als een blok, en snurk als een Os
maar jullie kunnen me slapend gewoon met bed en al naar buiten dragen zonder dat ik iets merk
tuurlijk nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemd....
steeds vaker de laatste tijd als ik iets post is het ineens een uur of soms langer stil, ben ik zo shockerend?
hadden wij een deal voor de wijn, deed jij de wijn, daar hadden we toch nog niets over afgesproken of wel?quote:
Moet ik dan weer wat posten?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemd....
steeds vaker de laatste tijd als ik iets post is het ineens een uur of soms langer stil, ben ik zo shockerend?
Ja lekker, net ff gauw een pizza gebakken in de koekepanquote:
Succesquote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja lekker, net ff gauw een pizza gebakken in de koekepan![]()
En straks een kamerbezichtiging in ZuidOost, een gemeubileerde kamer van 30m2. Het klinkt goed.
Zo, ik hoop echt dat ik hem krijg...
Same as alwaysquote:And how are you?
Thanks, heb je Ang3l niet gespot?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Same as always
nee, kom niet langs de snelwegquote:Op woensdag 23 september 2009 19:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, heb je Ang3l niet gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |