abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_248320
Man, kan die kerel die voiceover nog slaapverwekkender zeggen:

'En-wat-zijn-de-dames-van-plan-met-job....'

Christ, en ik maar denken hoe het komt dat ik zo slaperig wordt onder het kijken naar de bus.... de voiceover dus.

Grtz,

Meerhoerman....

pi_248321
Inderdaad. Het lijkt wel of er maar 1 echte voice-over bestaat en dat is die van BB, nou ja niet alleen van BB maar natuurlijk gewoon dé omroepstem!!
pi_248322
Alles moet gewoon zo goedkoop mogelijk, en uit ervaring weet ik dat goeie stemmen duur zijn. (Informeer maar eens voor de grap bij bijvoorbeeld het stemmenburo in Haarlem/is 1 van de betere)

Ook het geval dat ze daadwerkelijk moeten WERKEN voor hun geld en 6000,- moeten inleggen zegt vrij veel. Wat voor werk moeten ze naast spaken leggen nog meer doen? Glitterbollen plakken? Knijperzakjes plakken? Nummerplaten persen?

Nee, SBS6 zo ken ik er nog wel een paar. Hard, nee, gewoon geen budget en toch snel willen.

Dit wordt een flop, neem dat maar van mij aan. Of ze moeten echt een major stroke of luck krijgen.

Grtz,

Meerhoer....

vrijdag 18 februari 2000 @ 02:57:00 #4
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_248323
$b$ 6 heeft ook een contract met die minkukels van uitzendbureau start, dus ik denk dat ze nog bij heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel bedrijven langs gaan met die 11 randdebielen.
Is mooi weer gratis reclame voor uitzendbureau start

(dit bericht bevatte gesponsorde onderdelen)

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
pi_248324
quote:
op 02-18-2000 om 02:57 AM schreef speedcore het volgende:
$b$ 6 heeft ook een contract met die minkukels van uitzendbureau start, dus ik denk dat ze nog bij heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel bedrijven langs gaan met die 11 randdebielen.
Is mooi weer gratis reclame voor uitzendbureau start
(dit bericht bevatte gesponsorde onderdelen)

Ja, ik denk dat ze zo heel lekker op hun slaven kunnen verdienen. Zou me nix verbazen als er een of andere vage 'bus-stichting' ook staat ingeschreven als uitzendburo bij de Kamer van Koophandel....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_248325
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..............he wa?
Ik ben online
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')