Is niet zo dat elke tondeuze dat kan doen.Mijn haar komt een tondeuze niet doorheen. Die loopt vast. Als je wat dunner haar hebt komt een tondeuzen er prima doorheen, maar niet standaard bij elk haar....quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef trovey het volgende:
Noem me gek maar dat is toch gewoon kapsel tondeuze....Kan elke kapper doen...sterker nog iemand met een beetje gevoel voor een tondeuze doen, trekt het ding zo over je hoofd heen (welke standje die tondeuze moet hebben is aan jou)
Gebruik een tondeuze die bij de dierenwinkel wordt verkocht voor honden, die gaan door alles heenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:56 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Is niet zo dat elke tondeuze dat kan doen.Mijn haar komt een tondeuze niet doorheen. Die loopt vast. Als je wat dunner haar hebt komt een tondeuzen er prima doorheen, maar niet standaard bij elk haar....
Laat het maar door een kapster doen dan ja. Als jij een foto meeneemt kan alles hoor. Als je maar betaald.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef Vinsjuh het volgende:
Sorry, nog nooit een tondeuse gepakt. Ben bang als ik 1tje gebruik dat ik dat ding over me hoofd haal en gelijk kaal ben....
Anyway, lijkt mij verstandiger door dat door een kapster te laten doen. Foto meenemen? En zou het haar lukken ook die zijkanten zo?
Vooral als je ook de neiging hebt om vaak je wenkbrauwen te harsen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
Je moet voor zo'n millimeter kapsels wel een fatsoenlijk hoofd hebben, anders gaan mensen aan je vragen of je ziek bent.
Mijn broer laat het ook gewoon door de kapper doen, heb het wel eens geprobeerd om het voor hem te doen maar was geen succes, ik heb geen talent voor tondeuzekapsels zetten, dus er is geen kapster aan me verloren gegaanquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef Vinsjuh het volgende:
Sorry, nog nooit een tondeuse gepakt. Ben bang als ik 1tje gebruik dat ik dat ding over me hoofd haal en gelijk kaal ben....
Anyway, lijkt mij verstandiger door dat door een kapster te laten doen. Foto meenemen? En zou het haar lukken ook die zijkanten zo?
I lul'dquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef Adelante het volgende:
Je moet voor zo'n millimeter kapsels wel een fatsoenlijk hoofd hebben, anders gaan mensen aan je vragen of je ziek bent.
Dan hoop ik dat je geboortejaar niet in je nick staat. Want op je 25e een kuifje is gewoonquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:55 schreef Redster1984 het volgende:
Fotootje meenemen kan altijd. Enne niet te vergeten haar groeit altijd weer aan. ( in de meeste gevallen in ieder geval.... ) Dus al zou je het een keer kort doen en het staat niet, met 2 maanden ben je weer zoals je was. Ik heb het altijd op vingerdikte met aan de voorkant een iets langer "kuifje" . Tegenwoordig laat ik dat door een vriendin doen omdat dit 17.50 per keer scheelt en het er even goed uitziet
Nope geen 25 en het is geen standaard kufifje als in de strip "kuifje"quote:Op woensdag 23 september 2009 00:13 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je geboortejaar niet in je nick staat. Want op je 25e een kuifje is gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik fatsoenlijk slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:15 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nope geen 25 en het is geen standaard kufifje als in de strip "kuifje"
Haha weltrustenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dan kan ik fatsoenlijk slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |