Huh!? Ben jij die ene persoon die ook daadwerkelijk kijkt!?!?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef Dynd het volgende:
CQC
Die kankercamera die de hele tijd in -en uitzoomt en spastisch beweegt![]()
![]()
propagandaquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
IK PLEIT VOOR STAATSTELEVISIE, QUOTE ALS JE EINSCH BENT.
Weleens van Nederland 1, 2 of 3 gehoord? Het bestaat al!quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
IK PLEIT VOOR STAATSTELEVISIE, QUOTE ALS JE EINSCH BENT.
Hier ben ik het niet mee eens. Als acteur vind ik hem verschrikkelijk maar als televisiepersoonlijkheid is het een geschikte gozer. Down met Johnny en Waar is de de Mol zijn programma's waarin hij totaal niet als een lul overkomt. Integere gozer die dan heel natuurlijk overkomt op tv. Kijkt prettig weg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:51 schreef onearmedman het volgende:
Ten vierde, Johnny de Mol:
[ afbeelding ]
Tja die kop gewoon
alleen dat danquote:Op woensdag 23 september 2009 00:00 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
[..]
Weleens van Nederland 1, 2 of 3 gehoord? Het bestaat al!
De eerste keer een paar minuten gekeken, m'n ogen doen nog pijnquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Huh!? Ben jij die ene persoon die ook daadwerkelijk kijkt!?!?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:58 schreef Pieter-utd het volgende:
ik heb die programma's nog nooit gezien of van gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |