quote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet het ook allemaal niet
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht totdat de officiele release is denk ik...
Je kunt op de microsoft site nog key's aanvragen voor die beta builds, en die zijn vast wel ergens ook te downloaden (nieuwsgroepen/torrents).quote:Op donderdag 24 september 2009 18:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De Beta builds waren ook gratis te downloaden van de microsoft site
Ik las het, en pop up berichtjes geven die je de hele tijd moet wegklikken etc...quote:Op donderdag 24 september 2009 18:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Je kunt op de microsoft site nog key's aanvragen voor die beta builds, en die zijn vast wel ergens ook te downloaden (nieuwsgroepen/torrents).
Alleen gaan die betabuilds straks moeilijk doen als de "echte" versie op de markt komt... Eens per paar uur uitschakelen of dat soort geintjes...
Kusjequote:Op donderdag 24 september 2009 18:44 schreef existenz het volgende:
Waarom is dit nu een IT-topic, ik ben net juist thuis
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef existenz het volgende:
Maar ik heb wel gamba's als avondeten
Daar maak je mij niet blij meequote:Op donderdag 24 september 2009 18:53 schreef existenz het volgende:
Maar ik heb wel gamba's als avondeten
Hehequote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef existenz het volgende:
En ik heb piere gevonden op hyves dankzij autoNu kan ik zeker zeggen dat ik je, nuchter, nog nooit gezien heb in de boek
Voeg mij eens toe danquote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef existenz het volgende:
En ik heb piere gevonden op hyves dankzij autoNu kan ik zeker zeggen dat ik je, nuchter, nog nooit gezien heb in de boek
Ik loop er elke dag eigenlijk wel rond, maar vooral heen en weer tussen C, G en Pquote:Op donderdag 24 september 2009 18:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er mee doe, haha.
Btw; ben jij veel op de UvT? Want ik heb jou ook nog niet gespot - denk ik
Hmm... Ik ben altijd in CZ115 & op donderdag loop ik van PZ40 naar CZ, meer niet..quote:Op donderdag 24 september 2009 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik loop er elke dag eigenlijk wel rond, maar vooral heen en weer tussen C, G en P
Als je het gisteren had gezegd was ik meegegaan (zolang het neit dat sisters geval is)quote:
Verdorie! Loop ik zomaar mijn kans mis om met jou naar de film te gaanquote:Op donderdag 24 september 2009 18:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Als je het gisteren had gezegd was ik meegegaan (zolang het neit dat sisters geval is)
donequote:
Die laatste is alleen leuk als je jackie brown goed vondquote:Op donderdag 24 september 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie! Loop ik zomaar mijn kans mis om met jou naar de film te gaan
Nu ben ik verdrietig
En ik "moet" nog naar De Storm & Quintin z'n filmpke
Welcome back. En maak me nou niet bang, mijn pc is vorig weekend al gecrashd, dat kon ik nog handlen, maar als mijn laptop nu de pijp uit gaat dan raak ik dus wel in paniekquote:Op donderdag 24 september 2009 19:03 schreef Crazy-M het volgende:
Ben er weer
En zusje: BSOD wil niet altijd aan windows liggenkan ook hardware zijn
Ik wil de Storm ook wel zien, ik heb 2e kaartje gratis en heb geen zin om te gaan stappen vanavond, dus kom jij naar Tilburg of moet ik naar Roosendaeelelelel komenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verdorie! Loop ik zomaar mijn kans mis om met jou naar de film te gaan
Nu ben ik verdrietig
En ik "moet" nog naar De Storm & Quintin z'n filmpke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |