VBL is gesloten geweest voor een dag, en 16+ users gebanned. Check Feedback, bij gesloten topics de reeks VBL-topicsquote:Op donderdag 24 september 2009 15:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
hmmm dan heb ik een rel weer gemist... Info?
Als ik het banmeldtopic bekijk dan gaat het volgens mij meer om 35 of meer users....quote:Op donderdag 24 september 2009 15:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
VBL is gesloten geweest voor een dag, en 16+ users gebanned. Check Feedback, bij gesloten topics de reeks VBL-topics
Ik heb ze inderdaad ook met verbazing doorgesnuffeldquote:Op donderdag 24 september 2009 15:41 schreef PierreTT het volgende:
Precies, was wel vreemde rel opzichMaar die VBL-topics in FB waren wel interessant om te lezen
Wel interessant om te zien hoe de users zich afzetten tegen het "regime" dat gevoerd wordt, je krijgt ook ineens een heleboel te wetenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb ze inderdaad ook met verbazing doorgesnuffeld
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nice... Zie je al zo'n rel voor je in Stad&Streek? Dat zou vet zijn!
mods?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik heb hier uberhaupt nog nooit een mod gezien?
Mystique toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]Ik heb hier uberhaupt nog nooit een mod gezien?
LOLquote:Op donderdag 24 september 2009 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mods?
wat zijn dat?
we kunnen even rellen met breda
Mja op zich hebben ze zich hier woensdag al wel weer goed gedragen door te winnen voor de beker...quote:Op donderdag 24 september 2009 15:59 schreef theKiD het volgende:
Ik ben voor een reltopic tegenin Breda
Daarom nu verder rellenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:00 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja op zich hebben ze zich hier woensdag al wel weer goed gedragen door te winnen voor de beker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |