wel verzekerd denk ik ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Meer lag er niet in... Wagen staat nu bij Carglass..
Vorige keer dat het hier raak was, was de zonnebril niet verzekerd volgens mij...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, alleen is nog vraag of jas en bril verzekerd zijn... Anders toch leuk kostenpostje :S
jah denk niet onder wa ofzo valt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vorige keer dat het hier raak was, was de zonnebril niet verzekerd volgens mij...
Mocht dat nu niet zo zijn, dan ben je natuurlijk net een weekend weggeweest, waar die 2 dingen bent kwijt geraakt. In dat geval declareer je het op je reisverzekering.. (Mits je die een doorlopende hebtquote:Op donderdag 24 september 2009 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, alleen is nog vraag of jas en bril verzekerd zijn... Anders toch leuk kostenpostje :S
Dat lijkt me ook niet echt neequote:Op donderdag 24 september 2009 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah denk niet onder wa ofzo valt.
Ja, maar wel goed klotequote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mja ze gingen op de zaak even kijken, want ze hebben wel een uitgebreider pakket, ben verder niet zo van het oplichten van de verzekering... Anders is het gewoon domme pech...
Ow ja.. bijna vergeten. Ik zit bij de Noord Hollandsche qua verzekering. En toen er bij mij in mijn auto was ingebroken, en mijn leren jas was gejat. Dit gewoon op het PV laten zetten bij de aangifte, en doorgestuurd naar de verzekering. Werd gewoon vergoed hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 13:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
Mja ze gingen op de zaak even kijken, want ze hebben wel een uitgebreider pakket, ben verder niet zo van het oplichten van de verzekering... Anders is het gewoon domme pech...
ja anders zou ik nu werken en geld verdienen ;-) maar als het goed is ie straks rond 3 uur klaar...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar wel goed kloteAutoschade er ook nog bij, wordt wel weer vergoed, maar het is allemaal weer lastig etc... aan de andere kant heb je wel de demo van Forza 3
mja jas was een maand oud, zonnebril een half jaartjequote:Op donderdag 24 september 2009 13:12 schreef theKiD het volgende:
Je krijgt weliswaar alleen de dagwaarde, maar toch, iets is beter dan niets
goed dat je poging zegtquote:
quote:Messenga en VoreG, ook in de SC's hoef je geen crew voor mongool uit te maken. Twee weken.
tsss, is dat nog steeds de fall-out van die VBL rel?quote:
Waarschijnlijk wel ja, lijkt me wel het meest aannemelijke...quote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef Guard het volgende:
[..]
tsss, is dat nog steeds de fall-out van die VBL rel?
denk het ook jah.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:00 schreef Guard het volgende:
[..]
tsss, is dat nog steeds de fall-out van die VBL rel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |