ok wanneer ?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef existenz het volgende:
crazy wij gaan meeten! Lekker puh auto
Lezen voor de studie?quote:
Nu!quote:
nu ?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lezen voor de studie?
[..]
Nu!
weet ik nog niet hahaquote:
Lieve schat, ik moet zondag om 07.30 gaan werkenquote:
Kunnen jullie niet zonder mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu ?
maar, maar, kom jij dan ook ?
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn iddquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet ik nog niet haha
zaterdags druk @ boekanier ?
en neem zusje meequote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lieve schat, ik moet zondag om 07.30 gaan werken
De week daarna klinkt al iets beter.
[..]
Kunnen jullie niet zonder mij?
jah weet nog niet wat zaterdagavond planning is hahaquote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn idd
Zusje is weer weg ofzoquote:
Tis ordinair, dus zal wel druk zijn ;-)!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Vorige week viel mee, maar toen was het ook euphoria, maar zal wel redelijk druk zijn idd
Ik was de namen kwijtquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
De Prins van Oranje/Feestboederij/The Case?
hmm prins is idd wel druk jah, feestboerderij is eigenlijk te klein vind ikquote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
De Prins van Oranje/Feestboederij/The Case?
buurvrouw ligt aan de dj maar ook vaak NL taligquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik was de namen kwijt
Maar idd de prins en de feestboederijGeen stampmuziek, meer hollands
hey je bent er nogquote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef hetzusjevan het volgende:
In de Boekanier viert iemand die ik ken z'n verjaardag strakjes.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm prins is idd wel druk jah, feestboerderij is eigenlijk te klein vind ik
Case.... is die er nog ?
is dat niet de popcorn ?
lollipop moet voortaan weer een hetero tent zijn, was afgelopen weekend een heropening
nieuwe eigenaar. tenminste, wat ik gehoord hebquote:
maarjah, bedoeling, denk toch niet wordt. bedoel, zeg lollipop en je zegt homotent.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef existenz het volgende:
Die tent was tijdens de kermis al hetero bedoeling geloof ik
welke film gaan jullie ?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou auto is onderweg hierheen.
Ik hoorde hetquote:Op donderdag 24 september 2009 20:37 schreef hetzusjevan het volgende:
Nou auto is onderweg hierheen.
En jij mag niet meequote:
wij gaan ook naar de bios, en dan toevallig de zelfde filmquote:Op donderdag 24 september 2009 20:38 schreef existenz het volgende:
[..]
En jij mag niet mee
Ik ook niet
haha inderdaadquote:Op donderdag 24 september 2009 20:39 schreef existenz het volgende:
oh ja en dan de hele tijd tegen elkaar vragen of dat nu auto en zusje zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |