quote:Op donderdag 24 september 2009 02:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hoorIk wilde net een conversatie met je starten
Bij gebrek aan VoreG zal ik toch met iemand moeten ouwehoeren om 3 uur 's nachts
Haha welterustenquote:Op donderdag 24 september 2009 02:55 schreef theKiD het volgende:
Weltrusten Pi-Air en andere tilburgfokkertjes!
quote:
Wat zij zegtquote:Op donderdag 24 september 2009 00:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar haat en liefde liggen toch heel dicht bijelkaar....
[/cliché]
Goeie morgen kleine meidquote:
Morgequote:
Sow die dingen koppen lijkt me geen pretje!quote:
ingebroken ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Sow die dingen koppen lijkt me geen pretje!
Btw als je iemand ziet lopen met een blauwe Tommy Hilfiger jas en een zwarte Persol zonnebril... Die komen uit mijn auto...
heeeyquote:
darn :xquote:
Meer lag er niet in... Wagen staat nu bij Carglass..quote:Op donderdag 24 september 2009 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
darn :x
alleen die 2 dingen meegenomen of nog andere dingen ?
Helemaal mee eens. Echt klote tommy.. Bahquote:Op donderdag 24 september 2009 12:21 schreef Guard het volgende:
Klote zeg, mensen moeten gewoon met hun poten van dingen die niet van hen zijn afblijven
wel verzekerd denk ik ?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Meer lag er niet in... Wagen staat nu bij Carglass..
Vorige keer dat het hier raak was, was de zonnebril niet verzekerd volgens mij...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, alleen is nog vraag of jas en bril verzekerd zijn... Anders toch leuk kostenpostje :S
jah denk niet onder wa ofzo valt.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vorige keer dat het hier raak was, was de zonnebril niet verzekerd volgens mij...
Mocht dat nu niet zo zijn, dan ben je natuurlijk net een weekend weggeweest, waar die 2 dingen bent kwijt geraakt. In dat geval declareer je het op je reisverzekering.. (Mits je die een doorlopende hebtquote:Op donderdag 24 september 2009 12:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja, alleen is nog vraag of jas en bril verzekerd zijn... Anders toch leuk kostenpostje :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |