Ja, maar dan moest je voor drie mensen koken, nu voor twee!quote:
goede avondquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Jij bent 7 topics lang aan het fitnessen geweest![]()
quote:
Nooit geweten dat jij om zulke mannen geeftquote:
jij herkend je zelf wel in de linkerkant van de getoonde man?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij om zulke mannen geeft
ehm, eerder het totaal plaatjequote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
jij herkend je zelf wel in de linkerkant van de getoonde man?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg allemaal MI'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga mijn matras wel opzoeken
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Slaap lekker!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
ik ga mijn matras wel opzoeken
jij ook he meissiequote:
quote:En nu maar knus naar jullie warme nestjes en denk erom oogjes dicht en snaveltjes toe, slaap lekker.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik krijg allemaal MI'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doesn't help.....quote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]![]()
ik ga mijn matras wel opzoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |